Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 25., hétfő

31.Fejezet






(Bella sz.)


Belülről nekidöntött az ajtónak,majd éhesen falta ajkaimat.Nem maradt viszonzás nélkül a művelete.A lábaimat az oldalához emeltem és a dereka köré kulcsoltam.Így jobban hozzám tudott férni.Kezeit rávezette a fenekemre és a másik lábamat is a csípőjéhez húzta.
Lassan áttért a nyakamra míg én mégjobban magamhoz húztam.Szeretni akartam.
Ellöktem magam az ajtótól,majd Edward elkezdett hátrafelé araszolni.Egyszercsak egy puha ágyat éreztem magam alatt.Annyira el voltam foglalava a csókal,hogy felsem tűnt,hogy közben ő ráfektetett.
Ahogyan rámnehezedett teljes eufóriába estem.Kívántam.Nagyon is.Csípőmmel egyre többször dörgölőztem neki,a kézzel fogható vágyainak.Egy pillanat múlva viszont felszisszent.Ez megrémített.
-Bocs.Csak ez fájt egy kicsit.Ezt ne még egyszer.-lefogta a kezeimet,amit a férfiasságára helyeztem közben.Eltávolodtam tőle és…
-Hogyan?Fáj?Mi történt?-csak úgy záporoztak belőlem a kérdések.Eddig sosem érintette így ha közeledtem.
-Tudod…mikor Kellannel egymásnak estünk,egy kis baleset történt.Rámesett,és nem éppen a legjobb helyre.-o.o.Hát lehet,hogy ezt most nem kellett volna elmondania.
-Akkor ma nem.Oké.-ezzel fogtam magam és felálltam.Még hátraszóltam neki,hogy most elmegyek fürödni és eszébe ne jusson bejönni utánam.
Engedtem magamnak a kádba vízet,majd levettem a ruháim.Egy olyan fél óráig ázhattam,mikor meguntam.Kerestem a szekrényben egy pólót,de nem találtam.Csak ingek voltak.Szépen vasalt,élükre-ingek.
Egyet kiválasztottam és kerestem egy alsónadrágot is.Érdekesen festettem mikor belenéztem a tükörbe.A hajam felkötve kontyba,az ing kb a combom közepéig ért,a gombaji csak félig voltak begombolva,egy fekete boxer volt rajtam még.És úgy álltam ott,mint aki most készül előszőr sexelni a barátjával.Igen égő.
Vettem egy mély levegőt,majd kimentem.
Edward már aludt.Halkan befeküdtem mellé,majd jó szorosan átöleltem a kezeimmel.Ekkor felémfordult és a mellkasára vont.
-Hm…ez az én ingem.-még mindig csukva volt a szeme.Honnan jött rá?-olyan illatod van,mint nekem.Tetszik.Gyakrabban kéne itt aludnod!
-Aludni?Ez már komolyan sértő.Én nem aludni jövök.-teljesen bevágtam a durcit.A gondolataiban mindig azt hallom,hogyha vele lennék állandóan,tehát éjjel is akkor tuti nem aludnánk.Találna hasznosabb időtöltést.
-Nem?Hát akkor nézzük mit tehetünk az ügy érdekében,hogy ne unatkozzon kisasszony.-nevetgélt.De mikor az ajkait elhagyta az utolsó szó kinyitotta a szemeit.Pajkosan megcsilantak.
-Talán kihívást jelentek?-ekkor kezeim megindultak lefelé a felsőtestén.Ő bizony gyorsan kapcsolt és a hátamra feketett.Így Edward került felülre és esélyem sem volt az irányításra.Bár ebben a pillanatban nem is bántam.Főleg úgy,hogy elkezdte kigombolgatni az ingjét.Ahogy egy-egy gombot kiszabadított,a felszabaduló bőrfelületet csókokkal halmozta el.Egyszer csak eltűnt rólam az ing,majd visszatért hozzám egy csók erejéig.Én viszont nem így gondoltam így tarkójánal fogbva tarottam magam felett.
Egész testével rámnehezkedett,kezeit megtámasztotta a fejem mellett.Az én kezeim bebarangolták az egész hátát.
Egy percre viszont eltávolodott.Én felülltem.De mikor épp nyúltam volna utána ő mefordított,hogy háttal legyek neki.Feltérdeltem és megkapaszkodtam az ágytámlába.Edward mögémtérdelt,de még nem tett semmit.Végigsimított az egész gerincemen,amitől jóleső borzongás járt át.Ahogyan végigsimított a fenekemen megremegtem.Türelmetlenül fenekem odaszorítottam az ágyékához,hogy már rátérhetnénk a lényegre.Értett a célzásból és azonnal a magávé tett.Most már teljesnek éreztem magam.
Lassan kezdett el mozogni,közben cuppogó hangokat is hallottunk.Olyan eufórikus állapotban voltunk,hogy az idő teltével már nem csak a nyögéseinket lehetett hallani.Ott simogatott ahol ért.A vállaimat csókokkal lepte el,közben meg kapaszkodott a csípőmbe.
Ezzel a pózzal csak egy bajom volt.Nem láthatom az arcát,ahogyan általam jut el a csúcsra.Még mielőtt elragadott volna engem és őt is a mámor,megállítottam.Elváltam tőle és elfeküdtem az ágyon szétvetett lábakkal.Kéjesen megnyaltem az ajkaimat és hivogatóan néztem rá.Lábaim közé helyezkedett újból,majd eszeveszett tempót diktált.Sikoltoztam az élvezettől amit nyújtani tudott.Ember!Ha ezt tudom előre,már hagyom magam az első alkalomkor megfeketetni .
Edward zihálásai és nyögései sem hagytak alább inkább erősödtek.Lökéseivel is együtt.Ahogyan közeledtünk a csúcs felé úgy lettem egyre hangosabb és az ő nyögései is átmentek morgásokká.Néha úgy érzem,hogy nem is vámpír hanem valami kisorszlán.Az én kis házikedvencem.
Ő viszont gondolt egyett és abbahagyta.Ez a művelete viszont felért egy kíznással.
Az ágy szélére üllt és én utána másztam.
-Baj van?
-Nincs.-majd hirtelen az öléberántott.A lábaimat összekulcsoltam a háta mögött,kezeimet,viszont a vállárahelyeztem.Hozzámhajolt egy csókra majd szép lassan magára emelt.Lassan gyötört a vég felé.Majd egyre gyorsabb iramot diktált.Már én sem bírtam,s hirtelen erővel jött a menyország.Edward állatias kiálltása hasított bele a szoba csendjébe.
Én kiszálltam az öléből és elterültem az ágyon.Majd az oldalamra fordultam.Én teljesen kész voltam mára.Lehet,hogy furán hangzik az egész,de mára elég volt.Úgy is olyan nyomott ma a hangulat.Az ágy mellett lenyúlva megkerestem az ingjét,majd újra elkezdtem begombolni.A művelet felénél abbamaradt.
-Még nem végeztünk.-jelentette ki.Mintha mi sem történt volna letépte a ruhát és fölémkerekedett.
Egész éjjel adóztunk a vágyinknak ami úgy látszott,hogy sosem akar csillapodni.
És még nem is sejtettük,hogy holnap mi is vár ránk.


U.I.:Bocs,hogy ilyen rüvid!!!Holnap duplát rakok ígérem….. 

3 megjegyzés:

  1. Ez a kis oroszlán,meg házikedvenc nagyon aranyos!Szeretem,amikor ilyen szenvedélyesek!NA azért Edwardban csak nem okozott nagyobb károkat Kellan,ha így irányította a dolgokat...
    Lájkolom a holnapi frisseket is!
    csao Dona

    VálaszTörlés
  2. Na mi vár még rájuk holnap? :D:D És ránk? :D
    Először azt hittem nem is lesz köztük szex :O De nem csalódtam benned! :D
    Nagyon tetszett nekem is az oroszlános rész, az én történetemben is van egy ilyen jelenet! :)
    Várom a kövit! :)
    Xoxo, d.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon de nagyon tetszett! Imádtam Léci siess a frissel! :D

    Pusi: Minie95 (:
    xoxo

    VálaszTörlés