Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 9., szombat

18.Fejezet






(Bella sz.)


Egyszerűen nem hittem a fülemnek.Hogy képzeli ezt?Nem játszhatunk egy filmben.Egyszerűen nem.Nyugi Bella!Ez csak egy szerep.Csak egy szerep.Gyorsan meditáltam egyet és neki kezdtem.
-Hogy jöttél be?
-Az abalkon.
-Gyakran csinálod ezt?-olyan jól csinálta.Ez már bűn,hogy valaki ilyen jól játsza a szerepét.Mintha nem is a karaktere lenne,hanem igazándiból ilyen lenne.
-Úgy egy pár hónapja.Szeretnék kipróbálni valamit.Csak ne mozogj!-lassan elkezdett felém hajolni,én is.-maradj mozdulatlan!-ezt már az ejkaimra lehelte.Teljesen megbabonázott.Elfelejtettem,hogy hol vagyok és kivel.Megszünt a külvilág.Csak Edward meg én voltunk.
És akkor megtette.Megcsókolt.Először csak egy szimpla filmes csók volt.Aztán átalakult valami mássá.Nyelve bebocsátást kért a számba,amit nem tudtam megtagadni tőle.Átkulcsoltam kezeimmel a nyakát és úgy húztam magamhoz közelebb.Ő a derekamnál fogva emelt magához.
Azon kaptam magam,hogy az ágyon fekszem és az ágyékát az enyémhez dörgöli..Erre halk nyögéseket hallattam.Annyira beindultam,hogy már az sem izgatott volna,ha itt mások előtt lezavarunk egy menetet.
Fordultam egyet,hogy én legyek felül.Ezúttal én dörgölőztem,hozzá.Most ő nyögött bele a csókunkba.Idővel áttért a nyakam szivogatására.Elkeztem lassan kigombolni az ingjét,mikor Edward feljebb tűrte a pólómat.Már szinte zavarba ejtő volt a zihálásunk.
De ekkor nálam felkapcsolódott a villany.Mit művelek?Megdugatom magam Edwarddal mások előtt?Hol hagytam a méltóságom?Ha már kettyinteni akar,akkor nem idegenek előtt tegye.Azt még elviselem.De ezt...
Amilyen gyorsan csak tudtam,lemásztam az öléből.Kirohantam a szobából,de a lépcsőn elkapott Catherine.
-Ő fogja játszani.Oké?És nincs nemleges válasz.Köztetek meg van a kémia.-ja.A kémia.Ha már más nem is.Úgy is egy csaj vagyok a sok közül.Mégis mire számítottam?
-Nekem nyolc.-leléptem.Most úgy lenne kedvem ordítani egyet.
Egy hét múlva megkaptam a hivatalos forgatókönyvet,amin bizony rajta volt a neve.Hát tényleg ő kapta?
Na jó.Én ezt itt befejeztem.Nem kell és kész.Visszadobom.
Fel is hívtam a rendezőt,de nem tetszett neki.Nagy nehezen vissza tudott könyörögni,de csak is a pénz miatt.50 millóért ki ne ment volna vissza???
Legközelebb a drága öcsémmel csak a szerződés aláírásakor taliztam.Ott üllt és engem bámult.Tisztában volt azzal,hogy most ezt elvállaltam nagyon meg fogjuk szívni.Mondjuk a summit is balhézott,hogy egy ilyen zöld fülüt raknak én mellém,aki már benne van a szakmában több mint 1000 éve.
Aláírtam a szerződést,majd Edward orra elé toltak egy másik papírt is.Nem igazán értettem,hogy ez most mi.Csak annyi volt,hogy mivel Edward 22 éves fizikailag én meg 17 vagyok,nem fog hozzám nyúlni egy újjal sem.
Ekkor rám nézett,majd elnevette magát,velem együtt.Hiszen ez már veszett fejsze.Persze rajtam és Elizabeth-en kívül senki nem tudott róla.
Alárírta nagy nehezen.Nekem is odaadták és én is aláfirkantottam.Aztán mentem az utamra.

2 hét múlva

Reggel korán keltem,mert ma elutazunk.Vencuverbe megyünk.Egy olyan 4-5 hónapig ott leszünk.A forgatás kezdetét veszi.Csak azt nem tudom,hogyan álljak ehhez az egészhez.Edwarddal összezárva.Ebből semmi jó nem fog ki sülni.
Repülőn Edward mellett ülltem,és elég jól elcsevegtünk.Jól éreztem mindig vele magam.Olyan aranyosan tudott nevetni,meg olyan poénokat tudott erezteni,hogy szakadtam.A többiek már hülyének néztek.De nem foglalkoztam velük.
Másnap nem keltünk olyan korán.Az öcsém és én egymás mellé kaptunk szobát.Ez már nem volt annyira ínyemre.
Mivel össze leszünk zárva egy darabig úgy döntöttem,hogy nem foglalkozom semmivel.UTÁNAM AZ ÖZÖNVÍZ!!
Sokkal jobb így élni.Edward is ezt csinálta mindig.
Ma csak felolvasás volt.Egy idő után csak azt vettem észre,hogy szívből mondom neki ezeket.Mintha még csak most ismerném meg.Kellemes érzés volt.
Utána együtt ebédeltünk,vacsoráztunk.Nagyon kedves volt mindenki.Kellan meg hozta a formáját.Poén,poén hátán.De azért bírom.Mondjuk mi nem most ismertük meg egymást.Hiszen ha ő Edward legjobb barátja akkor nekem is illendő volt bemutatnia.Így is volt.Mindenhova együtt jártunk.Mint a három muskétás,kivéve ha én a csajokkal voltam.Na meg Mike-kal,meg Aleccel.
Mikeról jut eszembe.Már 4 év.Basszus.Én már nem bírom ésszel elviselni.Annyira untat már.Lehet,hogy passzolnom kéne.JA.Ez lesz.Fel is hívom.
-Szióka!Hiányzom?
-Nem igazán.-fúj.Majd pont te hiányzol?Mindig csakis egy kicsim múlt,hogy nem fektettél meg ősbunkó.
-Beszélnünk kéne...Ez így nem jó!
-Azt hiszed így csak dobhatsz?...Miatta van igaz?-micsoda?honnan veszi,hogy Edward hibája?Dehogy is.Beképzeli.
-Igazság szerint én kihasználtalak.Csak eszköz voltál.Úgyhogy részemről ennyi volt.
-Jó.De még hallasz rólam.És hidd el teszek róla,hogy Alec olyanokat tudjon meg amiket nem kéne.Csá!-lecsapta.Vágod?Lecsapta.Volt pofája egy nőnek lecsapni a telót.Ilyen egy hülyét. 
Nem baj!Legalább le van a gond!De egy kicsit aggódom Alec miatt.Mi van ha kitalál valamit és elstoryzza neki??Akkor nekem bukta az bitzos.És akkor pá Alec.Pedig őt szeretem a világon a legjobban.
Igen!A világon.Csak itt az a probléma,hogy Edwardot még az életemnél is jobban szeretem.
Talán ez lenne az ezredforduló?Hogy tudsz-e valakit az élettednél is jobban szeretni?Hiszen én akármennyire is tagadom,bizony meghalnék az öcsémért.
Engednemkéne a csábításnak?Igen.A sajtónak is tök logikus lenne.Összejött filmes partnerével felirat.És előtte még lapátra tette előző partnerét.Ja!Kész vicc!
Na akkor,hogy most eldöntöttem,hogy engedek,már csak egy probléma van.ALEC.
Mit csináljak vele?...
Meg van.Őt még mindig szeretem.De nem úgy.Idővel elhagyom.Ez az.Addig is van egy pár dolog amit megkéne beszelénem szerelmemmel.
Megyek is.

(Edward sz.)

Kopogtak.Ki lehet az hajnalok hajnalán?Mikor kinyitottam az ajtót,azt hittem káprázik a szemem.De nem.Ott állt előttem alig valami ruhában és beszélni akar.
-Jó-jó beszélhetünk.Majd a forgatáson.Szia!-ráakartam csukni az ajtót,mert nem voltam most arra kiváncsi mennyire ajnározza a szívszerelmeit.Lassan kezdem feladni.
De nem engedte,hogy becsukjam.Annyit mondott csak.
-Dobtam Michaelt!-abban a pillanatban mintha filszakadás lett volna.De itt még nem fejezte be.-MIATTAD!!!!
-Hogyan mondod?...Miattam?
-Igen.Miattad.Mert rájöttem,mennyire hülye voltam.Elhalasztottam egy olyan partyt mint te.-azzal sarkon fordult és visszament a szobájába.

Azóta az ominózus eset óta nem beszéltünk róla.Csak együtt lógtunk és viccelődtünk.
Egy hét telt el,de mintha Bella most más lenne.Csak biztos beképzelem.Sajnos hülye szokásom,hogy olyan dolgokat képzelek amit nincsenek.
De most jó értelemben más.Közelebb áll hozzám,és most nem a személyére gondolok,hanem fizikailag.Nem távolságtartó.Inkább közeledő.Állandóan körülöttem legyeskedik és minden alkalmat megragad,hogy hozzámérjen.
Kezdem azt hinni,hogy belém esett vagy mi!Eldöntöttem.Holnap beszélek vele.Most már pontot teszek a dolog végére.
  

1 megjegyzés:

  1. Na Edward ezt akartad!Akkor használd ki,ne baltázd el megint!Meglepő volt,de nagyon tetszett!Különösen a csók jelenet!Szuper volt!
    Te ma jól belehúztál!Én meg jól lemaradtam!De olvasok tovább!Rohadt kíváncsi vagyok!
    csao Dona

    VálaszTörlés