Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 21., csütörtök

30.Fejezet









(Bella sz.)

Arra ébredtem,hogy valaki szólongat.Már nem kint voltam,hanem bent voltam az épületben.Mindenki eltűnt.
-Hova lett mindenki?
-Hát nővérkém az a helyzet,hogy Edwardot kórházba vitték.-micsoda?Kellan …
-Nem!Az teljeséggel lehetetlen.Hol van?
-Kicsoda?
-Oralbella!Hol van Kellan!Van vele egy kis beszélni valóm!-olyan dühös voltam,mint mikor évekkel ezelőtt Edwardra.Mikor összeverekedtünk.
Gyorsan felkeltem,de még mindig a húgom válaszát vártam.
-Ő is kórházba ment.-hogyan?Akkor mindkettőjük?...ezt már nem értem.
-Mi történt velem?
-Mikor Edward nekiesett Kellannek,te elájultál.Tök furcsak volt az egész.Senki se értette,hogy Edward miért esett neki a legjobb haverjának.Aztán ennek csak az lett a vége,hogy Kellan jött ki rosszul.Az öcsénk úgy összeverte szegényt,hogy mentőt kellett hozzá hívni.-Ó!Az én megmentőm.Mi lenne nélküle velem.El képzelni sem tudom.
-És Edward akkor miért van korházba?
-Kellan kicsit övönalluli volt vele.
-Csak azt ne mond,hogy…
-De.Kellan!Használta a képességét.-Jaj ne!Ha szerelmem megsebesült akkor valahol én is szivárgok.
(írói közbekotyogás-Edward és Bella mivel ezredfordulósak,összeköttetésben állnak.Ha a fiú megsebesül azt a lány is érzi és jelentkezik rajta is a sebesülés csak nem olyan veszélyes formában mint az redeti személyen)
-Figyu!Ez a szitu kettőtök között kezd egy kicsit nagyon furcsa lenni.És már a média is szövöget.Állandóan együtt lógtok.Ezelőtt sosem tettétek ezt.Most miért?-a francba ez kezd kicsit feltünő lenni.Talán kicsit tartani kéne a távolságot.De most mit mondjak neki?A franba,francba,francba.
-Öhmm…Nem adtam soha okot a gyanakvásra.-hoppá!Talán ezt nem kellett volna.
-Mi van?Okot?Talán van valami ke…
-Nem.Nem dehogy.És ez normális,hogy ezt kérdezed,mert már Elena is megkérdezte tőlem évekkel ezelőtt.De nem.Nincs semmi.Azért nem kezdenék ki a saját öcsémmel.
-Ja-ja értem.Csak eszembe jutott.Tudod,ha nem lenne az öcsénk talán még egész jól festenétek együtt.-ekkor felállt és felment az emeletre.Én meg gyorsan összeszedtem magam és elindultam a kórházba.Amint elértem a nővérpultot,megkérdeztem,hogy hol találom szerelmem.
Gyorsan beszálltam a liftbe és a folyosó végén egy padon üllve meg is találtam.Fellélegeztem,mikor kiderült,hogy neki semmi komolyabb baja nem történt.
Leülltem mellé és átkaroltam a vállát.
-Szia!Aggódom érte.-kezdett bele.Szegény,megveri Kellant és egy fél óra múlva viszont ő aggódik érte.hihetetlen.de mégis érthető,végülis a legjobb barátok.A haverja viszont a mai estén nem volt beszámítható állapotban.
-Ne aggódj!Nem lesz semmi baja.Erős.-bíztatólag végigsimítottam a kezén,amitől borzongás futott végig a testén.
Még vagy 2 órát ücsörögtünk ott a váróban,mikoe egy orvos tűnt fel a terem végében.
Szerencsénkre jó hírekkel szolgálhatott.
-Jó estét!szerencséjük volt!Kellan úrnak nem esett nagyobb baja.Megúszta lábtöéssel és kéztöréssel.Ma estére benttartjuk a sürgősségin,majd holnap átszállítjuk egy magánszobába.De most menjenek haza.Holnap reggel visszajöhetnek.Úgy látszik magukra fér egy kis pihenés.
Megfogadtuk az orvos tanácsát és elindultunk a kórház kijárata felé.Kint gyorsan lekaptunk egy taxit és hazavitettük magunkat.Mikor kiszálltam a kocsiból,még megvártam,hogy ő is kiszálljon.Kifizette a sofőrt,majd felém fordult.
-Bocs,de most lefeküdnék.Ha nem gond!
-Nem.Miért lenne gond?Jó éjszakát!-egyszerűen nem értem őt néha napján komolyan.Azt hitte ezzel megbánt,hogy most egyedül akar lenni?Hát az tény,hogy nem minden nap veri meg az ember a legjobb barátját azzal a címmel,hogy bocs megverlek ,mert rámozdultál a testvéremre.Kicsit bizar.
Még az aulában elköszöntünk,sajnos csak egy arcra puszi jutott ki nekem.Még egy normális csókot sem kapok.Hát ez szép mondhatom.
Elindultam az új szobám felé.Remélem,hogy egy darabig így is marad.
Lefürödtem,majd ágyba bújtam.
Más nap reggel korán ébredtem.Felvettem az edzőruháim,majd elindultam a terembe.Még senki sem volt ott,így nyugisan tudtam fejleszteni magamat.Ez a nap is hamar is eltelt.Este jutott eszembe,hogy Edwarddal még nem is beszéltem.Így hát felhívtam.De csak az üznetrögzítője vette fel.
Inkább lementem a társalgóba.Ott elidőztem egy darabig.Pont éjfél volt,mikor belépett a helyiségbe Edward.Észre sem vett engem.Mondjuk én a lányokkal kártyáztam éppen.Nagyon jól szórakoztam.Jane épp nyerésre állt,de levertem.
Edward közben az öccseivel leült sakkozni.Én felálltam a csajoktól és odamentem a fúkhoz.Pont beálltam mögé,mire Massimo rámnézett.Próbáltam neki instrukciókat adni,de nem sok sikerrel.Edward ugyanis észre vette,hogy másfelé kacsingat az öccse.
-Bella.Örülnék ha nem csalnátok.Nem ér ketten egy ellen.
-Talán félsz,hogy legyőzünk?
-Én aztán sosem.engem nem tudtok olyan könnyen legyűrni.-hátrafordult és rámvillantotta azt a sexy mosolyát.Teljesen elaléltam tőle.Mintha csak engem akarna ezzel idegesíteni.
-Hát jó.Fogadjunk,hogy nem tudsz leverni.-kezdett bele az alkujába,ami nekem nagyon nem tetszett.Mi van vele?És már most bajt szagoltam.Főleg akkor mikor pajzánul megcsillantak a fekete szemei.Várjunk csak?Miért feketék a szemei?
-Öm…de,de megtudlak verni.-néztem rá kitartóan.De azok a szemek,elolvadok.-mi…miért feketék a szemeid?-olyan ciki volt ezt megkérdezni,így társaságban.
-Hát még csodálkozol?Ez a ruha!Azért még én is pasiból vagyok.Megakad a szemem egy jó alakon.Bár cica,nem vagy az esetem.-ekkor kezei megindultak felém,majd belmarkolt a fenekembe.Mindenki csak nézett,mint Jani a moziban.Ez mi volt?Még mindig csak ott álltam és néztem rá,mint aki szellemet látott.-Oké!Tehát annyi az alku.Ha nyerek megcsókolhatlak.Ha vesztek akkor békénhagylak.
-Bratyó,ez aztán jó fogadás!Eddig egyikünk sem mert rámozdulni,de mivel most nincs képben Alec simán rástartolsz?Van vér a pucádban.-csak úgy hüledezett Alen.Teljesen természetesnek tartotta azt,hogy rámmozdul a testvére.És én még adom alá a lovat?
-Jó!Legyen.De akkor tényleg tarsd be ha kérhetem…ne úgy mint múltkor…-hagytam lógva a mondatot.
Leültem Massimo helyére,majd elkezdtük a játékot.A többi kan eltünt idővel.Már hajnali 1 óra volt,de még mindig játszottunk.A fiúk hébe-hóba ránknéztek de ha semmi változást véltek felfedezni,léptek.Mikor az óra fél 2 mutatott,már senki nem volt lent.Csak mi ketten.Már keztem én is unni,hogy miolvassuk egymás fejéból a válaszokat.így elkeztem a férfi énjére hatni.
Először csak a bal lábamat véletlen szerűen hozzásimítottam az egyik lábához.Ilyenkor rendszerint kicsit kiesett a gondolatsorából.Ezt sikernek könyveltem el.De mikor már előrébb csúsztam a székben és ruhám is a drekamig felcsúszott,láttam,hogy nyel egy nagyot.A lábamat ismét az övéhez helyeztem,de most ott tartottam.Teljesen kész volt.
Egy ilyen gyengébb pillanatában megadtam neki a kegyelemdöfést.
-Sakk matt.Én nyertem.
-Hé!!!!Ez nem ér.Csaltál.
-Na mi az?Nem bírsz veszíteni?-majd megharaptam a szám szélét.
-De.Csak így nem…-kezdett összeállni bennem a kép.Szóval erre ment ki a játék.Megakart csókolni egész idő alatt.Miért nem mondta ezt nekem eddig?
-Tudod,nem kellett volna ilyen indok hozzá.Anélkül is megkaptad volna.
Átültem az ő ölébe,majd megadtam neki azt amire már lassan 2 órája vár.Megcsókoltam.Először csak apró csókokat váltottunk.Számat alig érintve az övével.Majd miután ezt ő megunva a tarkómnál fogva magához húzott.Nyelve akadály nélkül csúszott az ajkaim közé.
A hirtelen érzéstől belenyögtem.Már vagy 10 perce csókolózhattunk,mikor eszembe ötlött,hogy talán nem itt kéne egymásnak esni.A kezeit letoltam a derekamról,én meg elengestem a nyakát.Akármilyen is nehéz volt,de megtettem.Felálltam,megfogtam a kezét és a szobám felé húztam.A szobám ajtaja előtt megtorpantam.Mielőtt benyitottam volna ránéztem.De amit ott láttam az megletett.
-Talán ide nem kéne ide bemennem.Tudod,meglehet,hogy nem vagyok valami hagyomány őrző udvarlási dolgokat illetően,de ezt az egyet nem szeretném megszegni.
-Miszerint?
-Nem teszem be olyan szobába a lábam,ahol egy lány egyedül lakik.Ez illetlen.-hát persze.Tényleg.A protokoll első szabálya,ha udvarlásról van szó.Bár az tény,hogy tényleg nem vitte túlzásba az udvarlást.Vagy ahogy vesszük semmenyire sem pazarolt udvarlásra időt.
A bamba nézését megunva elindultam az ő szobája felé.Örömmel jött utánam.
Mikor elértük azt. Ő nekidőlt az ajtóhoz és magához húzott.Már a csókcsatánk átment előjátékba is,egyszer csak kinyílt az ajtó és berántott rajta.  

  1. Bella pizsije:http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.intimatelace.com/catalog/products/lace-up-side-babydoll-set-1.jpg&imgrefurl=http://www.stylehive.com/bookmark/lace-up-side-babydoll-set-1090323&usg=__MMrf3aY1XafhN1KhhHqCDs8OWVA=&h=540&w=300&sz=69&hl=hu&start=0&zoom=1&tbnid=BywmaS7zCewHWM:&tbnh=157&tbnw=87&ei=xoYoTovFNJSn8QPq_6mtAw&prev=/search%3Fq%3Dbabydoll%26um%3D1%26hl%3Dhu%26biw%3D1024%26bih%3D643%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=145&vpy=90&dur=849&hovh=301&hovw=167&tx=123&ty=120&page=1&ndsp=18&ved=1t:429,r:12,s:0&biw=1024&bih=643
  2. Bella ruhája ami a nap folyamán volt rajta:http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://media.alompar.hu/foto/Alkalmi-ruhak/Rovid-estelyi-ruhak-Mori-Lee-kollekcio/Mori-Lee/9871/19929/500x400/Mori-Lee-estelyi-ruha-8.jpg&imgrefurl=http://www.alompar.hu/eskuvo-kepgaleria/Alkalmi-ruhak/Rovid-estelyi-ruhak-Mori-Lee-kollekcio/Mori-Lee-estelyi-ruha-8/9871/19929/&usg=__wyt7pu8_o53B1YelGxBmKdI0mH0=&h=420&w=297&sz=13&hl=hu&start=17&zoom=1&tbnid=E39G09AkTl_K1M:&tbnh=141&tbnw=100&ei=RocoTuftKcO38QPrhqStAw&prev=/search%3Fq%3Dest%25C3%25A9lyi%2Br%25C3%25B6vid%26um%3D1%26hl%3Dhu%26biw%3D1024%26bih%3D607%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=144&vpy=184&dur=1503&hovh=267&hovw=189&tx=155&ty=113&page=2&ndsp=15&ved=1t:429,r:0,s:17&biw=1024&bih=607

2 megjegyzés:

  1. ajj imádtam! :D
    bár nemértem... hisz a testvérei h h nem tudják ezt a testvéresküvőt meg az ezredfordulót? :O v. most mivan?
    istenem teis tudod hol kell abbahagyni a fejezetet! xd
    várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  2. Ez aranyos volt,megveri Kellant-érthetően-aztán aggódik érte.De a legjobb ez a sakkparti volt,Bella milyen ügyesen megverte Edwardot,a kis csábító..és mégis Edward járt jól,vagyis mindketten....ahhoz képest amilyen viharos szenvedély van köztük meglepőek ezek a fura szabályok....Bella szobájába nem megy be,de bárhol elcsábítja...
    Ó kérlek folytasd mihamarabb!
    csao Dona

    VálaszTörlés