Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 11., hétfő

21.Fejezet (egész)












(Edward sz.)

Ez az én napom ember.Bella itt fekszik előttem egy szál bugyiban.Úgy látszik készült az estére.Eszében sem volt aludni.Csakis arra várt,hogy én kicsomagoljam.Fölé hajoltam és megcsókoltam.Szeretni akarom.Még közelebb hajoltam,hogy közelebb lehessek hozzá.Ő a takarót 1 pillanat alatt eltüntette.Azon kaptam magam,hogy egész testemmel ránehezkedtem.A kezei a hátamon cikáztak,fel és le.Megfogtam a lábait és a derekam köré kulcsoltam.A tudattól,hogy a lábaui között vagyok,teljesen beindultam.A csókcsatánkba belenyögtem,mire Bella a csípőjét az ágyékomnak nyomta.Én automatikusan mozdítottam a derekamat ő felé.Szerelmem mellkasából egy igen nagy nyögés tört fel,mikor megérezte férfias vágyamat iránta.Csókunk egyre vadabb lett.Téptük,haraptuk egymás száját.Nyelvünk vad táncát járta.Egy hirtelen mozdulattal Bella a hátamra taszított.Hagytam magam-egyenlőre.Had élvezze egy kicsit,hogy tud irányítani.Mindig is az erőszakoks oldalam mutattam neki,de lehet,hogy neki nem ez jön be.
Felült és lenézett rám.
-Ügye,most nem szándékoztál gyengéd lenni?-egy huncut mosoly kíséretében.-szóval neki ez jön be?Micsoda kis telhetetlen.Akkor jó.Ha férfit akar,akkor tőlem megkaphatja.
Durván megmarkoltam a melleit,erre csak egy sikkantást kaptam.Nem érdekelt ha fájt neki,fájt.Ha egyszerűen ez indítja be!
Kezeivel megtámaszkodott a mellkasomon,míg masszíroztam a melleit.3 perc múlva viszont meguntam.Magam alá gyűrtem és a nyakára tapadtam.Szívtan,szívtam és csak szívtam.Ő sem tétlenkedett addig.Ahol ért ,ott simogatott.Míg a nyakával voltam elfoglaltam,a vállamat lepte el csókokkal.Kezei közben megállíthatatlanul közeledett egyre lejjebb és lejjebb.Egyszerűen nem tudott betelni velem.Állandóan a fenekemet fogta és így próbált közelebb húzni magához.Engedtem neki ezt még.Miután befejeztem mellei csókolgatását és a mellkasát,kezeit a feje fölé szorítottam.Nár olyan erősen fogtam,hogy felszisszent.Sziszegjen csak.Garantálom,hogy egy fél óra múlva teljesen más fogja őt érdekelni.Újra egyymás ajkaira vetettük megymást.Még percekig csak csókolóztunk.Én ezt a kínzást már meguntam.
Elengedtem a kezeit,gyorsan levettem a boxerom.Bella már nyúlt volna a bugyijához,mikor ellöktem a kezét.Kérdőn nézett rám,de azonnal megértette,mikor letéptem a fölösleges ruhadarabot.Kezeit újra bilincsbe fogtam.De ezúttal ráhelyeztem a kezeit az ágykeretre.Én egy fentebbi részébe kapaszkodtam.Lábai már körbekulcsolták a csípőm.Hirtelen mozdulattal hatoltam belé.Bella azonnal felsikított én meg nem tudtam bent tartani a nyögésem.Elkeztem mozogni,de nemvalami finoman. Szinte hallottam,ahogy mozogtam benne.Halk cuppogások és az az éerdekes illat töltötte be az egész szobát.Durván,majd hogy nem vadul repítettem magunkat az extázis felé.Bella olyan hangosan kiálltozott,hogy már kezdtem azt hinni átjönnek szólni,hogy halkabban.De nem.Nem jöttek.
Te!Ez engem most miért is érdekel?Áááá…Hadjuk.Most Bellára kell koncentrálnom.Igen.Bella és az élvezetei.Nem tudtam betelni.Még akarom.Akarom még,benne akarok még lenni.Csókokkal ostoroztam,így is halkabbak voltunk.Idővel éreztem,hogy kedvesem kezd a végéhez érni.Egyre sűrübbek voltak az összehúzódásai is.Ezzel nem csak magát gyötörte,hanem engem is.Az egyik ilyen összehúzódását pedig így tartotta.Ránéztem és tudtam.Kínozni akar.
Hát jó.Szűkös volt a hely ugyan,de így is tovább hajtottam.Ugyan olyan hévvel és ritmussal.Bella arcára kiült az élvezet hulláma.Sokkal mélyebbre próbáltam hatolni,de a póz miatt nem jött össze.
-Edward!Várj.Ez így nem jó!Nem akarom.-hogy mi?Most?Ez nem jó ötlet.De megáltam.
Elhúzódott.Kezdtem oltári pipa lenni.Az agyamat elöntötte a vörös köd.Ő feljebb üllt és kérdőn nézett rám.
-Na azt nem.Most nem csinálhatod ezt!-fogtam magam és úgy megragadtam,mint eddig még sohasem.Az ágyra szorítottam.Alábai közé feküdtem és megfogtam a lábait,majd erős mozdulattal olyan szélesre tártam,amíg Bella arcára ki nem ült a fájdalom.Ő már megakart szólalni,de nem hagytam.
Az ágy mellett matattam,mikor találtam 1 kendőt és a kezeit odakötöztem az ágyhoz.Nem tetszett neki,de jobb ez így.Meg tudtam akadályozni,hogy a lábait összezárja.Láttam rajta,hogy egykicsit fáj neki,de mindjárt nem így lesz.Újból beléhatoltam. Most tövig.Még gyorsabban mozogtam,mint eddig.Bellán láttam,hogy élvezi.Elengedtem a lábait,de nem szorította őket össze.Inkább sikolyaival volt elfoglalva.Kezeit is kikötöztem,de abban a pillanatban,hogy ez megtörtént repült a pofon is. Megálltam egy pillanatra.
-Ed…Edward!Nem kell az erőszak.-nem kell?Az előbb ő…
-Úgy látszott te nem akarod!Már megbocsáss,de nem normális dolog az,hogy ha valakit szeretek és viszont szeret,akkor az sex közben leállít.Bocsáss meg ha megakarom kefélni a nőmet 1x az életben.-erre már nem mondott semmit.Meg akartam dugni,de úgy isten igazából. Elkezdtem újból ezt a koreográfiát.Bella megpróbált felülre kerülni,sikerült is neki,de én újból fordultam egyet.De már nem az ágyon voltunk.Én voltam felül,ő meg alul.Felhúztam magammal,majd úgy fordultam,hogy ő legyen alul.Mellettünk volt egy kishűtő amibe benyúltam.kezdtem egy kissé szomjas lenni.Kivettem egy üveg vért,majd elkezdetem inni.Közben visszamentem Bellához.Ő is kért.De egy ötlettől vezérelve nem adtam oda neki,hanem az üvegcse maradék tartalmát szerelmem mellkasára öntöttem.Hoztam még 2-3 üveggel.Mindent felnyitottam,majd egyesével öntögettem kedvesemre.Ő a második üvegnél felüllt és elvette tőlem.Beleivott egy kicsit és rámöntötte.Mire végzett a többivel is,már úsztunk a vértől.Szemeink teljesen elfeketedtek a vér szagától és a vágyainktól.Bellát elfektettem.Mindenhol véres volt.Az egészt testét végig nyaltam,centiről centire.Örömmel konstaláltam,hogy még ott is véres.A szemérménél.A férfiasságom is egy merő vér volt.Így temetkeztem belé megint.Hajthatatlanul sodródtunk az orgazmus felé.Mikor elért minket,nem hallottam,láttam és nem erzékeltem a külvilágot sem.Hatalmasat élveztem.Ami nem is csoda,hiszen már 3 órán át próbáltunk elérni a mennyek kapujába.

2 megjegyzés:

  1. Hú!Az első rész tényleg "csak" előjáték volt.Így viszont élvezetek felsőfokon!
    Nagyon jó lett!
    Dona

    VálaszTörlés
  2. huh hátez nem volt semmi! :D
    remélem a többi is ilyen v. még ennél is jobb lesz! :$ úgyérzem kezdek perverz lenni :O pedig már leszoktam az olyan törikről XD demost te megint megrontasz :( de nem bnám annyira jó a történeted! :D csakigy tovább léccii :D:D
    várom a kövit :)

    VálaszTörlés