Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 10., vasárnap

21.Fejezet 1/2







(Edward sz.)

Ez az én napom ember.Bella itt fekszik előttem egy szál bugyiban.Úgy látszik készült az estére.Eszében sem volt aludni.Csakis arra várt,hogy én kicsomagoljam.Fölé hajoltam és megcsókoltam.Szeretni akarom.Még közelebb hajoltam,hogy közelebb lehessek hozzá.Ő a takarót 1 pillanat alatt eltüntette.Azon kaptam magam,hogy egész testemmel ránehezkedtem.A kezei a hátamon cikáztak,fel és le.Megfogtam a lábait és a derekam köré kulcsoltam.A tudattól,hogy a lábaui között vagyok,teljesen beindultam.A csókcsatánkba belenyögtem,mire Bella a csípőjét az ágyékomnak nyomta.Én automatikusan mozdítottam a derekamat ő felé.Szerelmem mellkasából egy igen nagy nyögés tört fel,mikor megérezte férfias vágyamat iránta.Csókunk egyre vadabb lett.Téptük,haraptuk egymás száját.Nyelvünk vad táncát járta.Egy hirtelen mozdulattal Bella a hátamra taszított.Hagytam magam-egyenlőre.Had élvezze egy kicsit,hogy tud irányítani.Mindig is az erőszakoks oldalam mutattam neki,de lehet,hogy neki nem ez jön be.
Felült és lenézett rám.
-Ügye,most nem szándékoztál gyengéd lenni?-egy huncut mosoly kíséretében.-szóval neki ez jön be?Micsoda kis telhetetlen.Akkor jó.Ha férfit akar,akkor tőlem megkaphatja.
Durván megmarkoltam a melleit,erre csak egy sikkantást kaptam.Nem érdekelt ha fájt neki,fájt.Ha egyszerűen ez indítja be!
Kezeivel megtámaszkodott a mellkasomon,míg masszíroztam a melleit.3 perc múlva viszont meguntam.Magam alá gyűrtem és a nyakára tapadtam.Szívtan,szívtam és csak szívtam.Ő sem tétlenkedett addig.Ahol ért ,ott simogatott.Míg a nyakával voltam elfoglaltam,a vállamat lepte el csókokkal.Kezei közben megállíthatatlanul közeledett egyre lejjebb és lejjebb.Egyszerűen nem tudott betelni velem.Állandóan a fenekemet fogta és így próbált közelebb húzni magához.Engedtem neki ezt még.Miután befejeztem mellei csókolgatását és a mellkasát,kezeit a feje fölé szorítottam.Nár olyan erősen fogtam,hogy felszisszent.Sziszegjen csak.Garantálom,hogy egy fél óra múlva teljesen más fogja őt érdekelni.Újra egyymás ajkaira vetettük megymást.Még percekig csak csókolóztunk.Én ezt a kínzást már meguntam.
Elengedtem a kezeit,gyorsan levettem a boxerom.Bella már nyúlt volna a bugyijához,mikor ellöktem a kezét.Kérdőn nézett rám,de azonnal megértette,mikor letéptem a fölösleges ruhadarabot.Kezeit újra bilincsbe fogtam.De ezúttal ráhelyeztem a kezeit az ágykeretre.Én egy fentebbi részébe kapaszkodtam.Lábai már körbekulcsolták a csípőm.Hirtelen mozdulattal hatoltam belé.Bella azonnal felsikított én meg nem tudtam bent tartani a nyögésem.Elkeztem mozogni,de nem valami finoman...

Folytatása következik hétfő este.A többit nem tudtam begépelni,mert kézzel van írva és nincs időm beírni. :D

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon bejött!A két kis szenvedélyes szerelmes végre egymás karjaiban...
    Várom a folytatásokat!Ha jól értem,ez csak a bevezető volt...
    csao Dona

    VálaszTörlés
  2. Ahw hát megértem h bella beindul a vad edwardtól :D tőle ki ne indulna be? XD nagyon várom a kövit, rem. nem leszel velünk és belláékkal sem kíméletes! :D ugye tudod mire értem? :D amugy nagyon tetszett a fejezet! :D

    VálaszTörlés