Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 15., péntek

26.Fejezet (részlet)

Elmentem kicsit kiszallőztetni a fejem,ugyanis igen tele volt apa,megnyilvánulásaival.Idegesítő volt,hogy állandóan kioktat.egyszerűen nem mertem elmondani neki az Edwardos ügyet.utáltam is magam ezzel.annyira ragaszkodok Alechez,hogy már lassan teret sem adok szegény Edwardnak.De asszem ez most megváltozik.
Igen!Teszek annak érdekében,hogy ő és én együtt maradhassunk,csak éppen titokban.Úgy is ha már eddig titokban maradt az is,hogy lefeküdtünk,akkor ez semmiség lesz.Vagyis csak remélem,hogy így lesz.
Ennek fejében indultam el az ő szobája felé.Remélem megérti az én szemszögem is.
De mikor kinyitotta az ajtót azt hittem helyben elájulok.nem hiszem el,hogy megint itt van…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése