Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 2., szombat

Ízelítő :P







 Bocs a friss majd csak este lessz!!!!! :D

    Ahogyan itt feküdt mellettem,alig bírtam magammal.Nekem háttal feküdt.A mesztelen háta látszott csak ki a takaró alól.Néztem és szinte folyt a nyálam.Hihetetlen,hogy bedobta a törölközőt.
Már elmúlt hajnali 3 is,mikor eszembe jutott,haza kéne szólni,hogy mostanában nem fogunk haza menni.Fogtam magam felkeltem és megkerestem a telefonom.Tárcsáztam anyám számát,felvázoltam nagy ívekben,hogy kivel és hol vagyok.Teljen megértő volt és megigérte,hogy falaz nekünk és elintézi,hogy egy pár napig senki ne menjen fel a családi nyaralóba.Őszintén szólva amikor letettem a telefont csak vigyorogni tudtam.
Már vagy 15 perce csak bámultam,mire elkezdett mocorogni.Csak átfordult oldalra.Tökéletes testhelyzet volt,mert így hozzátudtam simulni hátulról.Odasomfordáltam,mmajd én is álomba merültem.
Bella cirógatásaira ébredtem.Kinyitottam a szemem és a mosolyával találtam szembe magam.Ahogyan végig néztem rajta,elkapott a vágy.Fogtam magam és a hátára döntöttem,miközben én fölé gördültem.A kezeimmel kitámasztottam magam a feje mellett.Lassú érzelmekkel teli csókot váltottunk.Éreztem,ahogy nyelvével körbecirógatja az alsóajkam és bebocsátást kér a nyelve a számba.Nem tudtam nem megadni neki.Miközben nyelvünk szerelmes táncot járt egymás szájában én finoman elkeztem...

1 megjegyzés:

  1. ááá mikor lesz friss? :D:D
    már vároom :D
    d. voltam ( bocs h névtelenül, de lusta vagyok bejelentkezni xd )

    VálaszTörlés