Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 3., vasárnap

11.Fejezet






+18-as!
A többi már nem lesz ennyire... :D



 (Bella sz.)

      Edward kiment a mosdóba.Szencsémre most tartottunk egy kisebb szünetet.Hiszen már sacc 6 órája fekszek alatta.Nem mintha problémám lenne ezzel,csak fura.Várjunk?!Már 9 óra?
Már kajálnom kellett volna.Hát jó.Amíg kint van lemegyek enni.A konyhában gyorsan összeszedtem a pohár maradványait,amit nem takarítottam össze valaki jóvoltából.Az emlékek hatására újból elkapott a vágy iránta.De most nem gondolhatok erre.Csináltam egy kis piritóst és teát.Már éppen fejeztem be,mikor előkerült.Ő is leüllt.Elég kicsike asztal volt,így könnyedén összeért a lábszárunk.Nem is zavartatta magát.Mondjuk én sem.Olyan kócos feje volt.Kuszább volt most,mint szokott.De ahogy mondani szokta ez a sexepilje.És valjuk be tényleg így volt.Ahogyan evett,figyeltem minden kisebb mozdulásait.Bár jubban szerettem,mikor azért feszülnek meg az izmai,mert engem akar maradéktalanul a mennyekbe repíteni.Olyannyira izgató volt az egész teste.Nem is értem,hogy eddig hogy tudtam meg lenni ezek nélkül. J
Mikor végeztem,felálltam és a mosogatóhoz léptem.Elmosogadtam a tányérokat,majd megfordultam,hogy láthassam.
Ő is engem bámult.Mondjuk volt is miért,mert egy másik inge volt rajtam.Ez is meg volt tépázva.itt-ott eltépődött.Ezzel finomabban bánt,mint az előzővel.A kezeimmel intettem felé,hogy jöjjön közelebb.Szinte száguldott felém.Odahajolt hozzám és megcsókolt.Olyan lágyan simogatta ajkaimat,hogyha nem fog meg összeesek.Úgy kapaszkodtam belé,mintha az életem múlna rajtam.Az idillt Edward telefonja zavarta meg.Sajnos felvette.nem akartam hallgatózni,mert neveletlenség,de csak nem bírtam magammal.
Ő közben átment egy másik szobába,hogy ne halljam.Utánamentem és az ajtóból füleltem.
-Igen…Meg,meg volt.Most már nem tehet semmit.Hozzám tartozik.-szavaiból kivettem,hogy rólam beszél.Ekkor villámcsapásként ért a tény,hogy ki vagyok pipálva a noteszében.Már a sírás kerülgetett.Nem hiszem el,hogy én is csak az egyik lány vagyok a sok közül.Pedig velem eddig nem úgy viselkedett,mint más csajokkal.nem.Ezt csak én hiszem.Mi lenne ha rákérdeznék?Ja.Ez lesz a legjobb megoldás.De hogy hozzam fel a témát?Hello öcsi!Te én csak a sexre kellek?Vagy,Csáo!Szeretsz?Ááááá…
Ez hülyeség.Nem állhatok elé ezel,hogy bocs szeretsz?Hülyének néz!Anthony Edward musen Volturi szerelmes?Gyakorlatilag nem csak hangosan,de magában is rajtam röhögne.Nem tudom mit tegyek.

De ekkor hangokat hallottam újra.
-Nem.Apával nem fogom ezt megtárgyalni.Ha megtudja,hogy megerőszakoltam,akkor engem megöl.Mert azért mégis csak a lánya…Igen tudom anya!Csak féltestvér…Jó,majd még meggondolom…bocs de most le kell tennem.Szia!
Kinyílt az ajtó és én pofára estem. Edward csak nézett.De azért segített felkelni.Felvitt a szobába és ráfektetett az ágyra.Most már nem is fáradtunk azzal,hogy a takarót előtte rendberakjuk.Csak lefektetett és mellém heveredett.
-Edward!Mi most mit csinálunk?-bár tudtam már előre a válszát.Azért rákérdeztem.
-Mi?Most szeretkezni fogunk.Akarlak!-válaszát nyomatékosította azzal,hogy csókokat lehelt a nyakamra.Már csak azon kaptam magam,hogy fölém nehezkedik és úgy csókol.Nyelve bebocsátást kért a szába,amit megis adtam neki.De időközben a gondolataim nem ott jártak.Máshol.És hangot is adtam neki.
-Nem!-majd erőteljesen elis löktem magamtól.Ez neki nagyon nem tetszett,ahogyan lefogta a bal kezével az enyéimet,a másikkal az ágy mellett kutakodott,mire megtalálta azt amit akart.Arra kaptam a fejem és elállt a lélegzetem.Fogta magát és a kezeimet az ágykerethez kötözte.(olyan anyagokból készítenek az országban mindent,amit a vámpírok nem tudnak csak úgy széttépni-írói közbekotyogás)
-Hát ez nem nyert hangszórót.-nézett velem farkas szemet.
Az ingét lassan kigombolta,majd végigsimított a testemen.
-Most megfogsz erőszakolni?Mit képzelsz?
-Ha nyugton maradsz akkor a lábaid szabadon maradnak.És különben is azt csinálok veled amit akarok.Te az enyém vagy!Senki másé.-ahogy ezt kimondta 3 ujja belém csúszott.Ezzel elis árultam magam.Bár nem tetszek a viselkedése,sajnos a rakcióimat nem tudtam elrejteni előle.Finoman elkezdte mozgatni a kezét,mellé meg csókokkal borított be mindenhol.Mikor elértem az első orgazmusom,kezeit a testem mellé támasztotta,a lábaim közé helyezkedett és belémhatolt.Ritmusosan hajtott minket a vég felé. Nyögéseit hallgatva,kisebb orgazmusom lehetett volna tőle.Én is hatalmasakat nyögtem.A vége felé,már sikításokat is vegyítettem.Egyszerre ért el minket a gyönyör.Elkezdtem a kezeimet forgatni a kötésben,mire edward rá piilantott,majd rám nézett.
-Kötözz ki.Nem megyek el.-néztem rá kutyaszemekkel.
Kikötözte a csomót,majd hirtelen egy pofon csattant az arcán…
Hirtelen olyan dühöt fedeztem fel a tekintetében,fogta magát és a hajamnál fogva az ágyhoz szögezett.Az én tekintetem is szinte üvöltötte felé,hogy utállak.
A jobb kezét megtámasztotta a fejemnél,a másikkal meg belemarkolt a fenekembe és kissé megemelt.A jobb lábamat így felkellett húznom,de a másikat kinyújtva tartottam.
Felnyársalt.Megint.Olyan vehemenciával töltött ki újra és újra,hogy már sírtam tőle.Annak ellenére,hogy a mostani együtt létünket a düh vezérelte,annak ellenére én élveztem.És ahogy elnézem ő is élvezi.Mármint állatias nyögései arról tanúskodnak.
Egy gyors ötlettől vezérelve megfogtam a fenekét és még gyorsabb tempóra öztönöztem.Bár mintha ez lehetséges lett volna.Az ágy már szinte nyikorgott alattunk.
Eddig basszus fel sem tűnt,hogy ilyen formás hátsó fele van neki.
Sűrün váltottunk csókokat,nagyon élveztem,hogy időközönként a mellkasa hozzáér a melleimhez.Igazán izgató tudott lenni.A sikolyaim és Edward nyögési egybefonódtak.Nem ismertem saját magamra.Valahol elhagytam a szemérmességemet.Ezt váltja ki belőlem.Szinte megmagyarázhatatlan.
Mikor elért bennünket az orgazmus,az én torkomból egy hang se szökött ki.Csakis az ő Nyögése hallatszott a szobában.
Hát az tény az nap sem unatkoztunk…

Úgy este 9 körül letudtunk nyugodni valamennyire.Én elrohantam fürödni,majd csak úgy estem be az ágyba.Aludtam.Aludtam.Aludtam és aludtam.
Majd csak hajnalban ébredtem fel,de már olyan nyugtalan voltam,hogy Edwardot felébresztettem.
Ott folytattuk ahol nappal abbahagytuk.Ilyenkor elgondolkozom azon,hogy én mért nem csináltam én ezt eddig?
Másnap is el voltunk foglalva.De ahogyan annak a napnak is a végére értünk,engem kezdett egyre nyugtalanítani a helyzet,hogy nem keresnek mindket.A negyedik nap korán keltem.
Még csak reggel 7 volt.De már edward is ébren volt.A szeközti falat bámulta és neki is kezdett derengeni,hogy ideje visszatérni a valóságba.Ebben a pillanatban,olyan valakin kezdett el kattogni az agyam akin nem kellett volna.ALEC.Vele mi lesz?Nem tudom.
Én hirtelenjében felkelltem.Még rá sem néztem.Ő is így tett,de csak egyenlőre felüllt.Megkerestem a ruháim és elkezdtem öltözni.Én már több napot nem fogok itt eltölteni.Főleg nem vele.Akivel valószínüleg sosem leszek együtt.Én csak egy vagyok a sok közül.Mikor már rajtam voltak a ruháim,kimentem.Odaszóltam neki,hogy lent megvárom,addig ölltözzön fel,mert beszédem van vele.
-Edward!Ez így nem jó!-kezdtem bele…

(Edward sz.)

 Már előre féltem mit akar mondani.Sajnos tisztában voltam vele,hogy ennyi volt.Az hogy ma reggel úgy keltünk fel,hogy ő jobbra én balra-ez nincs rendjén.
-Ne szólj semmit.Tudom…ez egy csodás pár nap volt,de részedről ennyi.Hát megnyugtatlak,hogy részemről is.-gyorsan elhadartam,mielőtt meggondolom magam.
-Ő…jó.Bár kissé megleptél.Bevallom emlékezetes maradnak az emlékek,de nekem vőlegényem van.
-Igen.Nekem meg ott lent várnak a lányok. J -itt elmosolyodtam.Hát igen.Én sosem változom.
-Remélem a diszkréciódra számíthatok.Nem tudhatja meg senki,hogy neked adtam…
-Tudom.
Nem is reggeliztünk meg.Bezártuk a lakást,elindultunk haza.Elég hamar visszaértünk a palotába és eléggé furcsa colt,hogy a nyaralóban milyen nagy nyugalom volt,itt meg csak úgy megy az élet.Mielőtt kiszálltam volna a kocsiból edward megfogta a kezem és várakozóan tekintett rám.
Na jó.Egy búcsú még nem árt sokat.MÁR.
Odahajoltam és megcsókoltam.Egy lassú csók volt ez,ami tele volt szerelemmel,bánattal,odaadással és legfőképp a búcsú fuvallatával.
Mikor elváltunk megszólalt.
-Egy valamire viszont megkérnélek.Vésd az eszedbe,hogy hol a helyed és úgy viszonulj a drága kis szerelmedhez.-tudtam mit akar ezzel mondani.És sajnos tisztában voltam azzal a ténnyel,hogy Alechez már nem mehetek hozzá.És pontosan azért,mert én a hülye fejemmel lefeküdtem vele.  
-Redben.Tudom,mihez tartsam magam.Igen.Hozzád!-kiszálltam és felmentem a szobámba.
A napok úgy teltek el mint a karikacsapás.Mindenki úgy tudta,hogy én és Edward bevetésen voltunk.Még apa is.Szerencsémre.Megtudná,az öcsémet megölné,ha tudná erőszakkal vette el a legbecsesebb kincsem.
Viszont Alec ma ér haza.Már tűkön ülök annyira várom.Már 2 éve,hogy nem láttam.Teljesen be vagyok sózva.

Már a kocsiban ülök és megyek a reptér felé.Kicsit ugyan késett a gép,de ideért.Ahogyan megláttam azonnal ugrottam a nyakába.Csókjaimmal köszöntöttem.Furcsak volt ugyan,de megszokom.Biztos azért van olyan érzésem,mintha megcsalnám Edwardot,mert Alecet régen láttam.Igen.Biztosan ez a baj.
Hazaindultunk.De még nem sejtettem,hogy milyen bonyodalmaknak fogok még elébe nézni.Úgy hogy Alec ma jött haza.Éreztem a zsigereimben,hogy még fogok eleget sírni egy bizonyos vámpír után.

3 megjegyzés:

  1. úristen úristen úristen!
    nehagydabba még akarom olvasniiii! :'(
    am ez h van? aki elveszi a szüzességed azzal kell maradnod örökre? :O
    és még h ,, Biztos azért van olyan érzésem, mintha megcsalnám Edwardot, mert Alecet régen láttm"... haggyuk máárr :@@@ hagyja ott a picsába és kész :D
    várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. Az nem ilyen egyszerű!
    :D
    És nem hagyom abba nyugi!!! xP

    By:Violet

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ma találtam a blogodra,gyorsan el is olvastam mind a 11 fejit.Nagyon tetszik!!!!Ez a két veszekedő de egymásra vágyakozó szerlmes nagyon bejön!Remélem mihamarabb folytatod!
    Dona

    VálaszTörlés