Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 4., hétfő

12.Fejezet







(Edward sz.)

   Teltek a napok és teltek.Az óta,a tavaszi eset óta,Bellával nem beszélünk róla.Teljesen fel volt spanolva az utóbbi hónapban.És volt egy sejtésem,hogy mi miatt vagy ki miatt.
Nagyon bántott a tudat,hogy van akit szeret.És az nem én vagyok.
Nem baj.Azóta,kitaláltam valamit.És ez a „nem velem törődés”,csakis a tervem részét ötvözik.Ugyanis,eszembe jutott,hogy magambabolondítom.Az már egy idő után leesett,hogy neki nem igazán jönnek be a bunkó stílusú pasik,de attól még gerjedhet egy barátságos fiúra.És Alec is pont ilyen.Megértő,kedves,barátságos mindenkivel.
Szépen Bella bizalmába férkőzök,a legjobb barátja leszek és idővel majd belém fog szeretni.Ezt biztosan tudom,azok után amiket már átéltünk együtt.
Alecet meg megfogja ölni a féltékenység.Őt is idővel felemésztik a féltékenységi rohamai majd.Én meg csak állni fogok és végig fogom nézni,ahogyan darabokra hullik a kapcsolatuk.És akkor fog hozzám jönni Bella,vigaszra.Én meg majd,mint jó barát ott leszek mellette és mikor neki is leesik,hogy nincs köztünk senki aki meggátolja a mi kapcsolatunkat,na majd akkor jövök én képbe.És kész a tökéletes terv.Lehet,hogy gonosz vagyok,de ez így fer.Hagyok nekik időt.

Már ősz van.Alec már egy hónapja itthon lebzsel és körülugrállja Bellát.Komolyan,mint két gyerek lyanok.Még pisilni is elkiséri szegény lányt.Bella ilyenkor néz rám kutyaszemekkel és én mentem ki az ilyen helyzetekből.Pisilni egyedül is tud.Fura,hogy a pasija mindenhova kísérgeti.Még a forgatásokra is elmegy vele.Kivéve egy helyre nem megy be.Az operába.Utálja a színházat.De nem csak azt.Még a balettot is.pedig Bellának az az élete a színjátszáson kívül.Megpróbállta nem egyszer lebeszélni őt a táncról.Szinte mindent megváltoztatna rajta.Én úgy szeretem ahogy van.Már pedig,a valakit szeretsz,akkor azt úgy fogadod el ahogy van.
De Alec nem.Szinte hihetetlen.Bella ehhez a ficsúrhoz akart hozzá menni?
Ezeket a dolgokat is csak azért tudom ám róla,mert Bela és én éjjel-nappal együtt lógunk.Én állandóan követem mindenhova,csak nem olyan rámenősen mint Alec.Mert Bella olyan,ha nem én hívom akkor ő hív,hogy menjek el vele ide,meg oda. Úgyhogy kimondhatom,hogy mióta megtörtént a ballépésünk,a legjobb barátok lettünk.Annyira jól érzem magam vele,és ezt nem csak anya vette észre,hanem mindenki.Apa kicsattan a boldogságtól,a média meg a pletykáktól.Minden héten mi vagyunk a címlapon. „Volterra álom párja” címmel és egy idő után frusztráló tud lenni.Pedig most tényleg nincs semmi.
Jó van egy pár gyenge pillanatunk,de ennyi.Azok még nem kerültek lencsevégre.Szerencsénkre.Na akkor lenne csak botrány?!

Mesél:

Egyik este mentünk el bulizni.Most csak én voltam,Bella ,Kellan és még egy pár színész kollega.Mint mindig,most is felittunk egy kissé a garatra.Én táncolni invitáltam Bellát,amit ő nem tagadott el,inkább készségesen állt fel és még ő húzott engem a táncparkett felé.Most éppen egy lassú szám ment a szerencsétlenségünkre.Magamfelé fordítottam Bellát és átfogtam a derekát.Ő átkulcsolta a nyakam,úgy húzott magához még közelebb.Ahogyan ringatóztunk a zene ritmusára,időnként a csípőn egymásbak ért.Én a hirtelen jött ötletemtől vezérelve a derekunkat egymáshoz préseltem.Bellának fura mód nem volt vele ellenvetése.
-Te Edward mi lenne ha nem szorítanád görcsösen a derekam?Fáj!-mire elis torzúlt az arca a fájdalomtól.
-Rendben.Bocsi.Nem akartam.
-Semmi baj!-majd odahajolt a fülemhez és belesuttogott.
-SZERETLEK.
Alig akartam hinni a fülemnek.Szeret?Miután végetért a szám,visszamentünk a többiekhez.Az este további része is jó hangulatban telt el.Most is mint mindig én fuvaroztam a nővérem.A kocsiban felettébb csöndes volt.nem szokott ilyen lenni.Álltalában mindig nevettünk azokon az esteken,amikor én már ennél gázzabb csajokat már nem tudok felszedni.De most nem.Csak üllt és bámult kifele az ablakon.Egyszer csak megszólalt.
-Megállnál az út szélén?-már kiértünk a városból.A nagy semmi közepén voltunk,ahol fák vannak csak,és arra kér álljak meg.Most már komolyan nem értem őt.Azért megálltam.Amint leállítottam a motort,abban a pillanatban az ölemben találtam.majd csak azt érzékeltem,hogy megcsókol.Nyelvünk lassan kostólgatta egymást,mre bella beleyögött.Nem hiszem el,hogy megint ezt műveljük.Mi van vele?Eddig nem csinált ilyet.
Az igemet gombolgatta szép lassan,mint akik ráérnek.De ez már még furább volt,mikor a nadrág övemmel bíbelődött.Amikor nem boldogult vele,megunta és magát is megszabadította a ruháitól.Már csak egy bugyin volt rajta,és rámnehezkedett.Az ülést én addig hátrébb toltam,hogy elférjünk.Mikor már a nadrág is lekerült rólam a boxeremmel együtt,Bella is megszabadult a bugyijától.
Azon az estén szintén szenvedélyesen szerettük egymást.Vagyis nem egész éjjel.Egy pár óra múlva,már menet készen álltunk,mikor szóvá tettem bellának a kis akcióját.A válasza még nyugtalanítóbb volt.
„-Ez csak kellett!
  -Mi csoda?Ez én vagyok nem te?
  -Honnan tudod,hogy nem vagyok ilyen?
  -Nem mondhatod,hogy nem volt jó.
  -Mit gondolsz?Hogy kényed kedved szerint rámmászhatsz?
  -Te nekem ne játszd itt a mártírt,mert neked van hozzá a legkevésbé ehhez jogod.Emlékezz…erőszak!”
Ő itt be is fejezte a veszekedést,az út kovábbi részét a táj gyönyöreinek szentelete.

És ez így ment a barátságunk néhány monumentumában.nem volt mondjuk ellenük kifogásom,de érdekes,hogy mindig akkor volt ilyen,amikor taj részeg.

      (Bella sz.)

Aleccel újra sinen van a kapcsolatunk.Már nagyon hiányzott nekem.Mondjuk egyetlen dolog idegesít benne,az pedig az,hogy mindenhova követ.
Edward is követ bárhová,csak ő nem ennyire rámentősen.
Ma reggel is,tök gáz volt ahogyan felakar vágni előtte.Ha jobban belegondolunk,akkor semmi oka nem lenne rá.Edward nyomába nem fog érni sosem.Az őszi időket mindig szarul viselem,mert nem szeretem a meglepiket.Lassan eljön a szülinapom ideje is és nem akarom,hogy bárki is ajándékozzon.De ahogyan is merem a családom,biztosan adnak valamit.Főleg drága öcsém.mostanában eléggé fura.Sokat telefonál és ideges.Vajon méirt?

Szept.13.

Ma kivételesen későn keltem.És végre valahára egyedül.Csak egy cetli volt a pánám mellett.
„Bell!
Elkellett rohannom.Arora rájött megint az 5 perc.
Majd kiengesztellek.
Csók:Alec”
Csodás.Megint apa.Biztos direkt intézte így.Felkeltem és ruha után néztem.De egy 10 perc után amit a ruhásszekrény előtt töltöttem,úgy döntöttem,hogy ma pizsiben fogok ebédelni.
Mielőtt elmentem volna kajálni,bementem a trónterembe.Hányszor voltam itt,mikor kislány voltam.Három trón volt ott,mely apám,Caius,Marcus számára volt fent tartva.Hamarosan,vagyis majd 68 év múlva a fia fog ott üllni.odamentem és sirattam.
Sirattam saját magam,hogy a törvény szent és sérthetetlen.Még a király sem tehet kivételt.Könnyeim csak úgy folytak és folytak.
Az egész életem tönkremegy.
Inkább kimentem,mert szívbajt kapok annyi nyomástól.
Elmentem ebédelni,de ami ott fogadott az meglepett.Edward is ott volt.És ő is evett.Nem zavartattam magam és leülltem mellé.
-Szia!
-Hol a ruhád?-szinte felfalt a szemeivel ahogyan végig nézett rajtam.Hát hadjuk meg azért simogatta az egomat.Tetszett,hogy ilyen hatással vagyok rá.
-Hát rajtam.Hol hagytad a szemed?-eléggé kacéran néztem rá és ejtettem egy igen sexuális mosolyt.
-Ő…..hogy-hogy itt?-gyorsan témát vált.Jellemző.Biztos fél,hogy nekem esik. J
De gonosz vagy bella.Na,megszólalt a kisördög.
-Nem tudtam eldönteni mit vegyek fel és gondoltam nem kultúrált pizsibe megjelenni.Főleg úgy,hogy eddig csak te láttál ilyen smmit takaró ruhában.
-Igazad van.Én még láttalak a smmeijen összaállításodban.És valljuk be az jobban bejön.-villantotta rám a legperverzebb vigyorát.
Kerestem gyorsan kaját,mikor végeztem felmentem most már ténylegesen felöltözni.
Előtte még felhívtam a csajokat,hogy ma hova megyünk.Annyit mondtak,hogy este megyünk fel a sípályára.Kiugrottam a bőrömből,mikor leesett,hogy valószínüleg pályára is kimegyünk.De jó!Egyszer van időm snowboard-ozni is.Az egyik kedvenc sportom.Már egész kislány korom óta űzöm.De nem olyan rég óta mint a jékorit.Bár azt abba hagyatam 17 évesen.Gondoltam,tök gáz már az én koromban.Pedig nagyon tehetséges voltam.
A napom eléggé unalmas volt.Szokásos hercegnői dolgaimat végeztem. Nyelvórákra jártam,táncórákra,jogi-politikai ismeretekre.Sokszor hangoztatja a tanár is „Isabella,maga az uralkodásra született”.Nagyon vágom az ilyeneket.csak kár,hogy lány vagyok.
Ahogy apa mondja „Kislányom,te nagy dolgokra születtél”.na nem mondja?Látom én is!Kiváló felesége leszek az öcsémnek nem?Majd ha fagy...erre a reakciója  „Majd meglátjuk,meglátjuk”
Na mind1.Ma csak az estére koncentrálok.
Már 6 óra volt mikor végeztem mindennel.Az összes tesóm eltünt.Edwardot próbáltam híni,de ki volt kapcsolva.Biztos valamelyik csajjal fetreng valahol.Ahogy ismerem,elfelejthette,hogy hányadika van.
Már menetkész voltam fél hétkor.Lementem a garázsba és kitolattam a kocsimmal.Mikor felértem a kis faluba,szinte nyüzsgött az élet.Már 8 óra volt.Elmentem a nyaralónkba.7 hónapja nem voltam itt.Gyorsan lepakoltam a szobába,de nem az én cuccaim voltak benne.Ez kicsit kiakasztott.Mikor lementem Elena várt az ajtóban.
-Szia!A többiek mondták,hogy szóljak,hogy a te szobádba beköltözött Alen és téged meg átraktak Edwardéba.Ha nem gond!-na ez meglepett.Edwardéba?Oh…ember itt mi lesz…
Vár csak!Mi lenne?Semmi sem.
-Oké.Semmi gáz.Csak furcsa volt,hogy a cuccaim eltűntek.Na,megyünk?-kimentünk,bezártuk a lakást és irányt vettünk a falu központja felé.
Amíg mentünk,Elenát kifaggadtam.
-na és mi van közted és Elen között?
-Semmi.Mi lenne?-kicsit gyanús volt nekem,mert elfordult és úgy beszélt hozzám.
-Á…csak olyan furák vagytok.Mintha lenne valami.De lehet,hogy csak beképzelem.
-Biztosan.ha te mondod.-nagyon gyanús volt nekem ez.Valahol sántít.
-Elena!-ekkor megálltam és úgy beszéltem.-Te …vagyis ti nem feküdtetek le véletlenül?-tértem a tárgyra.Minek kerteltem volna…
-Ígérd,hogy nem mondod el senkinek.-gólintottam,mire mesélésbe kezdtett.Közben újra elkezdtünk sétálni.Míg áradttak belőle a szavak,addig odaértünk,és meglapett ami ott várt engem.
Az összes barátom,családom ott volt.De én csak egy vámpírt láttam.Edwardot és a megszégyenítő vigyorát.
Odarohantam hozzá.Mindenki minket nézett ,de most nem igazán tudott ez izgatni.csak öleltem és öleltem magamhoz.Úgy mint még senki mást ezelőtt.
-Boldog 1009-ik születésnapot,szerelmem.-majd erősen magához húzott,míg a hajamba szuszogott.
-Köszönöm…szeretlek.-ekkor a nyakába csókoltam.Ő arcon csókolt,és…

U.I.: Valaki mondja már meg nekem,hogy tudok chatet létre hozni,mert sehogy sem akar összejönni. :D

  1. Bella pizsije:http://www.szexfantazia.hu/images/termek/n_27402142020.jpg
  2. Bella snowboard ruhája:http://snowboarding.cc/themes/default/img/snowboarding-girl.jpg
  3. Edward snowboard ruhája:http://scr.templates.com/screenshots/illustrations/vector-illustration-of-a-guy-jumping-on-his-snowboard.400.481.jpg

2 megjegyzés:

  1. szeretem,hogy ilyen gyakran frisselsz!Végre Bella is beismeri ,hogy szereti Edwardot!Tetszett ez a kis konspiráns Edward!
    Holnap kérlek folytasd!
    Dona

    VálaszTörlés
  2. Nem hagyhatod itt abba! :'(
    Te olyan kegyetlen függővégeket irsz :'(
    Kérlek hamar hozdd a frisst! :)
    Bár te mindig hamar hozod amiért imádlak! :)
    Nagyon tetszett ez a rész is! :)
    Kiváncsi vagyok mi lesz még ott este... *huncut vigyor*

    Öhm... chathez pedig kell egy oldal, de már nem emlékszem, hogy melyik oldalon lehet megcsinálni, mert nekem is úgy küldték el! :( Bocsi :(

    d.

    VálaszTörlés