Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 7., csütörtök

15.Fejezet

   




(Bella sz.)

  Hát Alecet kiengesztelni nem volt egy egyszerű feladatom.Nagyon makacs tud lenni néha.Főleg most,hogy hibát vétettem.tudom,hogy megbocsáthatatlan amit tettem,de egyszerűen nem tudtam leállni.És ez nem csak az én hibám,hanem jó drágalátos öcsémé is.Ő kezdte én meg folytattam a hülye fejemmel.
Hetekig,értitek?Hetekig könyörögtem neki,hogy bocsásson meg.Persze,mint mindig most is kért a bocsánatért egy dolgot.Hogy nem beszéljek többet Edwarddal és,hogy..khm…érted?!
De nem azt az egy dolgot soha.És nem csak azért,mert azok a buta szabályok kötöttek kedvesemhez,hanem azért,mert nem akartam.Alec jó képű ugyan,de sose vonzott mint pasi.Túl gyermetegek a vonásai.Csak ezt vele még nem tudattam.Ezerszer összefeküdnék egy vad idegennel,ha az nem ő.De komolyan.Előbb egy varangyos béka,mint Alec.
De ez van.Közöltem is vele a felállást,miszerint én nem fekszem le vele.El is magyaráztam,hogy miért anélkül.hogy benne lett volna Edward.
1.Törvényileg nem lehet,mert csak házasság után tehetjük meg.
2.Mivel hivatosan járunk,nem is nyúlhatsz hozzám,még a kezemet sem foghatod meg.
3.Ez túl korai nekünk,még nem elég mély a kapcsolatunk ehhez a fajta szeretethez.
4.Mert csak.
És én ezzel elis intéztem.Mondjuk ezekkel az érvekkel megtudtam győzni,és arra sem tudott rávenni,hogy hanyagoljam Edwardot.Edward az életem.Nélküle üres.Nagy nehezen megemésztette a dolgot és elvonult.Én személy szerint örültem neki,majd lebeszéltem egy vacsit Edwarddal.
Estére összeszedtem magam és elindultam az étterembe.Vagy én érkezem későn,vagy Edward korai?
Hát az utóbbira voksolnék inkább.És így is volt.Mert 8-ra beszéltük meg de még csak háromnegyed volt.
Leülltem vele szemben és úgy éreztem,hogy ez a helyes amit teszek.Elhanyagolni Alecet és közelebb kerülni Edwardhoz.
Először csak vizet kértünk,majd egy fél órával később rendeltünk bort.De ezúttal fehéret.Kiöntöttek nekünk egy-egy pohárral,majd felvették a rendelésünket.Én bárány oldalast kértem,ő meg steak-et rendelt.Desszertnek meg valami nagyon édes sütit kértem.Ha már lúd legyen kövér.Nagyon jól éreztem magam.Főleg úgy,hogy akárhányszor eljövök vele enni,szakadok a röhögéstől.
-Amúgy Alec már megbocsátot neked?
-Persze.Egy kis rábeszéléssel,ha érted…-direkt húzom az agyát.Azért is,hogy szenvedjen.nem csak az én hülyeségem,hogy külön vagyunk.És ezt honnan gondolom?Mert nem vagyok számára közömbös.Érzem a mozdulatiból.Csak én féélek bevallani,hogy többet szeretnék.De nem.Alec mellett a helyem.Így is eléggé pipa volt rám.Több baklövést nem engedhetek meg magamnak.Nincs több hancúr Edwarddal.Főleg úgy,hogy a legtöbbször mikor együtt voltunk,mind a kettőn holt részeg vol és úgy sem emlékszik semmire.Vagyis csak remélem,hogy nem emlékszik semmire sem.De kis esélyt láttam erre.
-Értem én.Csak tudod,hogy én lehetnék a helyében.-s sejtelmesen elmosolyodott.Olyan aranyos mikor mosolyog.
-Amúgy hogy-hogy nem valami csajt füzögetsz?
-Hát most nem vagyok kanos?!-ez most kérdés volt vagy kijelentés.fura tud lenni néha.Bár azt mondja nem kanos akkor ott probléma van.Majd meglátjuk hány pohárka után mondja,hogy nem kanos.
-hogy telt a napod?
-egész jól.Unalmasan.Tied?-szinte lobogott a szemeiben a tűz.Hihetetlen,hogy az én életem nem untatja.
-Jól.Az előadás már közeleg,úgyhogy kicsit ideges vagyok mostanság.Teljes lázban vagyok.Minél előbb túl akarok lenni rajta.Nagyon sokat gyakoroltam,remélem,hogy jó lesz.Te jössz?
-Persze.Ki nem hagynám.A nővérkém táncolni fog.Mellesleg nagyon jól fog.Tudod,hogy mindegyik előadásodon ott vagyok és minden alkalommal csak ámulok.
-Oké-oké.Nem kell a fényezés.-nem tudtam nem megállni,rámosolygtam.
-Hattyúk tava nem?
-De.Az.-megmozdult.A lábát hozzáérintette az enyémhez.Ez olyan általánossági szokása volt,mintha nyugtatni akarná magát,hogy az övé vagyok.De nem zavart.Engem is megnyugtatott vele,hogy nem csak egy múló foszlány az életemben.
Még én megetteem gyorsan a desszertet és elindultunk haza.Gyalog mentünk,így is több időnk volt még kettesben.Szerettem vele beszélgetni.Csak úgy szórta a hülyeségeket.Nem csak ő,én is ugyanúgy tudtam mondani.Mint 2 tojás.Annyira hasonlítottunk.Persze,nem mint az ikrek,csak olyan jó értelemben hasonlítottunk.Érdekes,hogy mennyire megértjük a másikat.
Ránézek és kit látok,magamat.
Már 11 óra volt mikor hazaértünk.Ő illedelmesen felkísért a szobámba,és elköszönt.Már vártam a csókot,de nem.Jobb is.Jobb,hogy nem tette meg.Az már túl megy a testvéri szeretetnél.És ezzel ő is tisztában van,szerintem.Biztos azért nem tette meg.Vagy nem pubilkus?A franc tudja.Lassan saját magamon nem igazodom ki.
Gyorsan lefürödtem és bebújtam az ágyba.Alec szokás szerint húzta már a lóbőrt.

Reggel olyan gyoran történt minden.Rohangáltam egész délelőtt,hiszen ma van a legújabb filmem világpremierje.Sminkeshez rohanni,fodrászhoz és a stylistosomhoz.Kész őrültek háza volt.Egy csomó fontos vámpír ott lesz a premieren.Ezt az egyet utáltam ebbe a színészetben.3 éves koróm óta terrorizálnak a paparazzik és a média.De már megszokhattam volna,de nem.Egyszerűen nem fog menni.Pedig már 1009 éve űzöm.Fura.hogy még nem untak rám.Mondjuk igen neves szinésznő vagyok azt hadjuk meg.Csak úgy kapkodnak utánam a rendezők.Szeretem is csinálni csak néha padlón érzem magam.De mind1.most csak az a lényeg,hogy a legjobbat hozzam ki magamból a mai estén.Előtte viszont lenne egy fontos dolgom mielőtt elfelejtem.
Elena.Vele is kell foglalkozzam.Egy hét múlva házasodik és nem vagyok mellette.Nem támogatom.Ott a helyem mielőtt megutál végleg.
 Lementem,hogy egy kis életet leheljek drága húgomba,mert eléggé el volt kenődve.Nem is értettem őt hogyan tudott ennyire felelőtlen lenni.hiszen Alen még gyerek 12 éves kisgyerek.Meglehet,hogy megvannak a testi adottságai ,de még nem fogja fel,hogy mit csinál.Mekkora szerencsém van nekem.
Mert már hányszor összeborultam Edwarddal,ezekből az alkalmakból biztosan lehetett volna egy baba.De én nem lettem ember.Milyen jó.Most így visszagondolva,mi is csak úgymond keféltünk bele a nagy világba?
Igy volt sajnos.És most döbbentem rá arra a tényre,hogy Elenánnak igaza volt.Én sem vagyok jobb nála,csak egyszerűen nekem mákom volt,mert nem lettem halandó.


Éppen aludt mikor kerestem,így inkább megkerestem Alen-t.Szerintem most ő sem lehet jobb állapotban mint Elena.
-Szia!Hogy vagy?
-Most ügye csak szivatsz!Hogy érezhetem magam szerinted?Lesz egy gyerekem,amit én nem akarok.Fel kell nevelnem,és törődnöm vele.
-Ez nem igaz.A dadák nevelik helyetted.-már nevethetnékem volt,mennyire kiakadt.
-Ez nem vicces.Te nem veszel engem komolyan Bella.Pedig pont neked kéne felnőttként viselkedni.Te vagy az idősebb...
-Igazad van.Ez nem jó így.
-Hát még mindig jobb,mint amit te csinálsz a bátyámmal.
-Hogy mi?Én nem is.nincs köztünk semmi a testvéri kapcsolaton kívül.-teljesen elképedtem.Hogy mi?Honnan veszi ezt?Ennyire feltűnő lenne,hogy beléestem?Nem az nem lehet.
-Hát azt gondoltam.Csak olyan közel álltok egymáshoz.És féltékeny vagyok.Én nem akarom elvenni a nővérem.-teljesen kétségbe volt esve.Azt hittem,hogy menten elsírja magát.Annyira maga alatt volt,hogy már nekem fájt ahogy néztem.Mivel eléggé szűkös volt a menetrenden,egy olyan negyed óra múlva búcsút vettem tőle.
Már rohantam vissza az öltöztetőhöz,majd 2 óra múlva már azt vettem észre,hogy a kocsiban ülök és arra várok,mikor léphetek ki a firkászok keresztüzébe.

Csak úgy villogtattak.Nem érdekelte őket,hogy egy érző lény vagyok.NEM.Őket csak a csillogás érdekli.
Lassan lépkedtem a vörösszőnyegen és udvariasan minden újágírónak válaszoltam a kérdéseire.
Utáltam ott bájologni.De hát ami kötelesség az kötelesség.Egyszer csak elsötétült minden.
Bocs!Már bent voltam a színházban és a filmet kezdték el vetíteni.A film nagyon jó lett.Mindenki gratulált utána nekem.Mennyire jól játszottam,a partnerem is dícsérték.De valahogy ez most hidegen hagyott.Csak legyek túl ezen az estén.
Az after party nem volt olyan rossz.Rosszabbra számítottam.Érdekes,hogy mennyire nívós színészek körében mozgok.Edward ennél sokkal szolidabb körökben van.Mondjuk az is közre játszik,hogy én sokkal tehetségesebb vagyok nála.Na meg gyakorlottabb is.Ő nem kap annyi szerepet.De ez van.Valakinek megy,valakinek meg nem.
Elvegyültem és próbáltam jól érezni magam.
Egyszer csak megláttam Michael Angarano-t.Csak úgy vigyorgott,mint a tejbe tök.Tudtam miért jön.A kövi filmünk miatt.Igen.Michael és én együtt fogunk forgatni.Hadjuk meg igen jól néz ki.De a fantáziámat nem tudja megindítani.Arra csakis Edward képes.Igen. J
Odaért hozzám,majd egy igen mély beszélgetésbe kezdtünk.Mike-nak sikerült elfeledtetni velem az öcsémet és éreztem,hogy nagyon jóban leszünk mi ketten.Talán még…lehet…Igen.
Talán rástartolok.Úgy is olyan régen pasiztam. 

  1. Bella ruhája:http://www.kisalfold.hu/5_nelkulozhetetlen_ruhadarab_nyaralasra/cikk/217/2167259/5.jpg

2 megjegyzés:

  1. Na ne!Hogy Michael jó pasi?Meg se közelíti Edwardot!Edward lépd már le!És vágd taccsra ezt a bájgúnárt!
    csao Dona

    VálaszTörlés
  2. Ugye ez most csak valami vicc? XDDDDDDDDDD
    Mike és a ,,jó pasi" egy mondatban szerepel? Na ne nevettes! XDDDDDDD
    Még h Bella rástartol! :O Nem értem.. :O Eddig nem úgy volt h csak azzal fekhetnek le aki végül a párjuk lesz? Most akkor h is van ez? :O
    Am tetszett h valós embereket is beleszősz a történetbe! :D

    VálaszTörlés