Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 4., hétfő

És csak nézem a monitort... -.-

Garrett Hedlund Kristen Stewart új pasija?







Már hetek óta mindenki arról beszél,  hogy válságban van az Alkonyat filmek álompárjának kapcsolata, de ezt eddig egyik fél sem erősítette meg. Viszont egyre biztosabbnak tűnik , hogy már szakítottak is , hisz a szexi Kristen Stewart a legfrisebb pletykák szerint már Garrett Hedlund-gal, a a Tron: Örökség című izgalmas akciófilm sztárjával  kavar. A fiatalok állítólag a hamarosan látható közös filmjük, az On the Road forgatásán jöttek össze, és már tavaly decemberben elcsattant köztük az első csók. Kapcsolatukat csak azért titkolják,  mert félnek a nagy média felhajtásól, no meg persze a producerek sem engednek semmilyen infót kiszivárogni a románcról, hisz túlságosan nagy negatív visszhangja lenne az eddig töretlen népszerűségű Alkonyat filmek rajongóinak körében.






Nézem,de nem hiszem el... :\
Most ez mi?!
Furi...

7 megjegyzés:

  1. fúúj! nem, nem, nem!
    kris ezzel?? fuj...
    nem is helyes! :'(
    ezerszer is ROB! ♥

    VálaszTörlés
  2. SZia
    Na szerintem ez a kamu, de hogy gáz lehet köztük mármint Rob és Kris között az szerintem lehetséges. Ezt azért nem hiszem el mert az
    MMA-n már jobban felvállalták egymást. Viszon nemrég megjelent egy cikk amiben Kris (és a lényeg szerintem az hogy Kriszre hivatkozik a cikk) azt nyilatkozta hoy Rob a Cosmopolis forgatása alatt sokat van két bárban ahol jó nők veszik körül. És hogy alig találkoznak. Szóval szerintem ez a nagyobb gáz. Mert a BD promó utján sem lesz ott végig Krisz mert neki akkor lesz forgatása. Tehát egyre kevesebbet lesznek együtt. És mont még el sem utazott Rob forgatására sem. Szóval vége az összezártságnak. Bevalom ettől féltm de igazából várható is volt.
    Szia Orsi

    VálaszTörlés
  3. Ja és azt elfelejtettem hogy a közös filmjük forgatásán mármint ahol állítólag összejöttek mármint Krisz és Garrett ott volt Rob is.
    puszi Orsi

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nem igaz. Még Robék sem vállalták fel a kapcsolatukat. Akkor honnan tudják, hogy együtt van Kris és Garett? Néha az újságírók mennek az agyamra. Még jó, hogy nem azt találják ki, hogy Rob együtt van Reesevel. :S Szerintem ez hamis infó. Na, majd akkor elhiszem, hogy együtt vannak, ha azt a csókot majd látom képen. :) Szerintem Rob és Kristen még mindig együtt van, hiszen róluk már készül egy-két leleplező kép. :) Nekem erről ez a véleményem. :)
    Puszi!

    U.I.: d. igazad van! Rob több milliószor helyesebb ennél a ficsurtól ://

    VálaszTörlés
  5. De mondjuk Orsinak is igaza van, hiszen akkor nem úgy viselkedtek volna MMA-n. Meg ott voltak azok a képek, amiken Rob és Kristen szerepel az On the Road forgatási szünetében :D

    VálaszTörlés
  6. szerintem ez az,ami fölötte van:pletyka!vmiről írni kell nekika,mivel eladják a lapot...Kris és Rob távol,akkor találjunk ki ebből egy eladható storyt!

    Dona

    VálaszTörlés
  7. pontosan!
    mindenkinek igaza van! :D
    Stella Evan v. bárki más, ha megkérhetnék valakit, kilinkelné azokat a képeket ahol Kris és Rob vannak az On the Road forgatási szeneteiben? Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés