Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 18., hétfő

28.Fejezet







(Edward sz.)

Annyira kibaszottul dühös voltam,hogy azt sem feogtam felmit csinálok éppen.Bellát ferántottam a kezénél fogva a székről,majd elkezdtem kifele húzni a konyhából.
Végül a kertben végeztük.
-Sétáljunk!És most elfogod nekem mondani,hogy mégis most mit gondolsz az egészről.
-Öm…nem hagyom el Alecet.-itt kifújta a levegőt és rámnézett.Még mindig a kezénél fogva sétáltunk.Nagyon dühös voltam rá.És ez a kijelentés!
-Ezt mégis hogyan képzelted?Hogy majd én kefélgetlek addig,míg hozzá nem mész?He!Bella,Bella,Bella…Te olyan naiv vagy.-közben elértünk az istállóig.Gondoltam egyett és lóra pattantam.Bella is követte a kozdulatot,majd kilovagoltunk.
-Miért is lennék naiv?Csak mert nem neked mondom szerelemből,hogy szeretlek?Talán bűn,hogy nem kéne szeretnem azt a vámpírt aki az öcsémnek mondja magát?
-Ne kezdjük újra előről.Most összegezzem a dolgokat?Mert megteszem.Csak az a baj,hogy csalódnál saját magadban.-mivel egy perces csend követte a monológom,igennek vettem.-Oké.Akkor kezdjünk is neki.
1007.
Megcókoltalak azon a napon mikor előszőr láttalak.Majdnem lefeküdtünk egy raktárban.
1009.
Le is feküdtünk,azon az estén amikor sikeresen eltudtalak csábítani.És istenem!Nagyon jó volt.Ráadásul nem egyszer Bella,hanem közel négy napig dugtunk.Úgy hogy ne magyarázd be nekem,hogy tévedés.
1009-1017-ig!
A legjobb barátok voltunk.illuminált állapotban mindig összeborultunk.Majd mikor elkezdük forgatni az Alkonyatot,összejöttünk.Elmondtad,hogy szeretsz és nem öcsédként.Aztán becsörtetett Alec és mindent elrontott.Kidobtad és most visszafogadod?Miközben azt mondtad neki,hogy nem szereted.
Rajtad lassan már nem lehet kiigazodni.De szólj nyugodtan,ha valamit rosszul mondtam.-mikor a monológom végére értem Bella csak nézett.teljesen igazam volt.És nem érdekel mit akar.Ő csakis az enyém.
Már bent jártunk a tiltott erdőben,mikor megálltunk.Én leszálltam a lóról és ő is így tett.Odaléptem hozzá és nem érdekelt ha nem akarja akkor is megteszem.
Megvsókoltam.de nem valami szelíden,inkább durván.Téptem,haraptam a száját.Ő tétován,de viszonozta a csókom,közben kezeit a nyakamra helyezte és úgy próbált közelebb húzni magához.Egyszer csak eltávolodott és éreztem,hogy most beszélni fog.
-Tudod,hogy az életemnél is jobban szeretlek.De egyszerűen annyira beitta magát,hogy nincs erőm elhagyni.-s most borult ki számára a bili.Felsírt.Csak úgy csorogtak az arcán a könnycseppek.Még sosem csókoltam le onnan őket,mert vér volt.Még sosem éreztem a számban a saját vérét.De most megtettem.
Lecsókoltam a könnyeket az arcáról.Mikor végeztem vele,és nagyából lenyugodott rám emelte könnyes szemeit.
-Rendben.-csak ennyit tudtam kinyögni.
-Csak annyit kérek,hogy ami köztünk van az legyen titokban és senki se tudjon róla.Alec főleg ne.-oké gondoltam magamban.Bármit csak boldoggá tehessem.-Tuodod,nem.Sosem szerettem őt szerelemmel.A szerelem amit éreztem az mindig is irántad volt.De ő olyan számomra,mint egy bátty,szügségem van rá.
Rád viszont sosem néztem aként.Te Edward az életem értelme vagy.-annyira szép volt amit mondott.Mindjár elcsöpögök.Na de kérlek!Nehogy elérzékenyüljünk itt.Én férfi vagyok.Nem olyan,mint Alec.
-De lenne egy két feltételem…Az éjszakákat velem töltöd.Aleccel tizedannyira sem foglalkozol,majd mint velem teszed.Csak akkor beszélsz vele ha fontos.Semmi romantikázás.mivel a csókokat elviselem és te is azt nem tudom megtiltani vagy elvenni.Az összes program ami valaha lesz a palotán belül és kívül,mindenhova együtt megyünk.Őt többet soha nem viheted a filmek premierjeire.És szigoruan csakis a palota falain belül fogtok érintkezni.Többet ne jöjjön forgatásra.Mert tudod nincs kedvem hányni vagy ilyesmi.
-Rendben.De akkor mekem is lehetnek kéréseim?...Hát a kurváidat elfelejtheted.
-De…
-Semmi de.Vagy ez vagy semmi.Na de,továbbá…ha az estéket veled kell,hogy töltsem akkor csakis akkor tudok eleget tenni a kérésnek ha Alec elaludt.Addig nem.
-Majd megoldjuk.-közelebb hajoltam hozzá,majd megcsókoltam.Úgy érztem,hogy most minden problémát sikerült megbeszélnünk normális vámpírok módjára.Szertni akartam.Nagyon is.Most.Azonnal.
-Kívánlak!-ezt nyomatékosítottam azzal,hogy hozzápréseltem a csípőmet.A csókunkba belenyögött,de ellökte magát.Én erre csak egy nagyot morogtam.De azonnal megbántam.
-Nem vagyok a sexrabszolgád.A barátnőd vagyok és nem valami fruska aki kedved szerint összebújik veled.Rám nem vagy hatással Edward.Sem az efód,sem a külsőd.-tényleg?Nincs hatással rá?Na azt nem hinném.
Egyenlőre leálltam,de este nem ússza meg egy sima beszólással.
Elindultunk vissza a palota felé,mert volt egy s más dolgunk.Persze nem egymással.
Mikor elválltunk én elmentem apához.Már nagyon kiváncsi voltam,hogy miért vagyunk most itthon.Mert ugye elvileg valami családi probléma miatt szakítottuk meg a forgatást.
-Apa!Mi folyik itt?
-Fiam!Zetanak volt egy látomása.
-Igen?És olyan szörnyű volt?
-Hát eléggé.Miután ő semmit nem tud erről a testvéresküvőről igen az volt!Mikor mondtam a nővérednek,Bellának,hogy mi volt benne,nem lepődött meg.Sőt,mintha örült volna neki…Edward!Bellának lesz gyereke.-ez tök jó.Lesz gyerekünk?
-Ez jó apa.És ezért kellett hazajönnünk?Ez már röhejes komo…
-Nem fiam-vágott bele a szavamba.-Bellának igen lesz gyereke.De nem tőled…
-hogyan?az lehetetlen.-teljesen meghűlt benem a vér.Kitől,és hogyan?Nem értek semmit most már.
-A látomás szerint lesz egy kisfia aki szülők nélkül nő fel,mert az apja lelépett az anyja meg kilett végezve törvénysértés végett.Sajnos ha ez bekövetkezik itt vér fog folyni…-apám nagyon elkeseredett.Ez nem hiszem el.Mi az,hogy kivégzik?
Nem szóltam semmit,fogtam magam és leléptem.Minden jópofizástól függetlenül.
Felmentem a szobámba és csak úgy öntöttem magamba a piát. Egy fél óra után meguntam.Fogtam magam felöltöztem és felkocsikáztam a sípályára.biztos ott van mindenki.Most valamiért felejteni akartam.
És ahogyan öntöttem magamba a keményebbnél keményebb italokat úgy éreztem elértem a megfelelő hatást.

3 megjegyzés:

  1. Oké! Én semmit sem értek! Edward komolyan belement abba h Bella összeházasodjon Aleckel? ._. Normális ez? Nem hinném!
    Aztán meg mért nem mondják már el végre a kapcsolatukat Aronak? :O
    Bellának gyereke lesz de nem Edwardtól? .__________.
    ÚRISTEN!
    Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon jó lett ez a fejezet is! Grat! De Ááááá... Mi az, hogy Bellának gyereke lesz de nem Edwardtól??? És hogy kivégzik szegényt... :( Ajjj... Na mind1.. Majd kiderül, hogy mi is lesz... :D Kíváncsian várom a folytatást! Siess vele!

    Puszi: Minie95 :)

    VálaszTörlés
  3. Na alapból remélem ez a Zeta vmi elfuserált jós...és igaza van Edwardnak,hogy a jó életbe lehetne Bellának mástól gyereke? Hát Bellát én se értem.Edward szereti,ezerrel teper érte,ő is megkattan érte,akkor mi a rossebért akarja Alecet?Majd átmegy hozzá,ha Alec elalszik? Na nehogy már befeküdjön Alec mellé,amikor örökké lehetne az ő szenvedélyes,csak rá vágyakozó Edwardjával?Bellának vmi agybaja van?
    csao Dona

    VálaszTörlés