Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 12., kedd

23.Fejezet (egész)






(Bella sz.)

Amint becsukódott az ajtó Edward a telefonért nyúlt.Csak vacsorát rendelt 2 főre.Majd mikor letette odalépett hozzám.Az egész arcomat elkezdte csókolgatni.De úgy,hogy közben az ajtónak préselt.Kezeimet a nyaka köré kulcsoltam,ujjaim meg a haját szántották.Nyelve bebocsátást kért,amit megadtam.Olyan részegítő volt,hogy ha nem fog meg,akkor elterülök a padlón.Míg ő a lábaimnál fogva húzott magához,az én kezeim már az öve csatjánál járt.Már pont csatoltam volna ki,mikor lefogta a kezeim.Na ne!Ugye nem akar leállítani?De.Pontosan arra készült.
-Csak,kopognak!-nyögte bele a számba,mert nem eresztettem.Miután felfogtam mit is mond,elengedtem.Nagy nehezen.Behozták a vacsoránkat,majd azstalhoz ültetett.
Ugye ezt most nem gondolta komolyan?Úgy csinál,mintha csak beszélgettünk volna?Olyan ártatlan arcot vágott.Megsajnáltam szegényt a haragomtól.Inkább neki álltam enni.Valami isteni volt ez az étel.Kiváló érzéke van ahhoz,hogy egy lány kedvében járjon.
Majd ő is így tett.Majd csak nem bírt magával és megszólalt.
-Na!Ne vágj már ilyen arcot.Tudod,hogy ez nem a vége volt annak,amit am imént az ajtónál folytattunk.
-Igen?-lelkesedtem fel azonnal.Mint egy 5 éves kisgyerek aki visszakapta a játékát.
Mikor befejeztük a vacsit,én azonnal rávetettem magam.Ott csókoltam ahol értem.Még mindig a széken üllt,de nem zavart.Sőt!Inkább kedvező volt,hiszen most én irányítok.Most először!!!
Lassú,de annál izgatóbb köröket írtam le a csípőmmel.Idő közben meg megemelkedett a dereka felém,így megéreztem merev hímtagját.Teljesen elvesztettem a fejem.Az ingje gombjaival nem is vesződtem,letéptem.amíg csókjaival rohamozott,a ruháimat ő is egyesével tépkedte le.A végén már mesztelenül ülltünk egymás ölében.Én már csak arra vágytam,hogy megérezzem magamban.És megtettem.Beleülltem,majd szép lassan kezdtem el mozogni.Edward közben a hátamon simított végig,majd a csípőmön állapodott meg.Egyszer csak erősen megállított.Ő kezdett el fel-le mozgatni magán.Sokkal gyorsabban.Nyögéseimnek nem tudtam megáljt parancsolni.Edward sem szűkölködött hangokban.Már nyakar harapdálásával próbálta elnyomni őket.
Sokkal később szakadtam el az ajkaitól és álltam meg.
-Kérlek!Ne nyomd el.Szeretem hallgatni a nyögéseidet,amiket valószínüleg én okozok.-lihegtem a fülébe,míg egyre ütemesebben mozogtam.
-Oké!Nem fogom.-ő tőle is csak egy lihegésre tellett.Az orgazmus olyan megváltó erejű volt,mint a sör,cigivel egybekötve.Mikor annyira lenyugodott,hogy valami értelmeset tudjon csinálni,felállt velem az ölében,majd elindult velem valamerre.
Még mindig bennem volt,ahogy ment,úgy akaratlanul is,egy kicsit változott a pozíciója bennem.Így jól eső nyögések párosultak a csókcsatáinkhoz.Lebaszott egy üvegasztalra és a lehető legdurvábban pakolt meg.Már lassan azt sem tudtam hol vagyok,olyan jól csinálta.Ez szinte már hihetetlen.Hogyan képes elérni,hogy csak hozzám ér és nálam elvágnak mindent??
Kezeimmel megfogtam a tarkóját és lerántottam magamhoz egy csókra.Annyira belelendültünk,hogy már csak azt éreztem,hogy megint mozgásban vagyunk.Most a földön voltunk.Lassított ugyan,de ez még élvezetesebb volt mint eddig.A menyországba vezető út már egyre rövidebbnek tűnt.Amikor elértem azt,a lehető legnagyobbat sikítottam Edward nevét kiálltava.zihálásunk teljesen egybefonódott,amint megéreztem élvezetét magamban.
Még csak éjfél körül volt,de úgy éreztem,hogy egész este tudnám fojtatni eme tevékenységünket.
- Szívem! Mi lenne ha most elmennénk együtt fürödni?-kicsit sem volt kétértelmű a kérdése.
-Persze.Menjünk.-megfogtam a kazét és célirányosan berontottam a fürdőbe.Azonnal ajkaira tapadtam,amint becsukódott az ajtó.Most őt nyomtam neki,és csókoltam.Teljesen bevadultam tőle.Alig bírtam a véremmel.Már persze képletesen értettem,hiszen nekem nincs is vérem.
Edward sem volt rest viszonozni kedvességeim.Megragadott a fenekemnél fogva és a dereka köré kulcsolta a lábaim. A számtól eltávolodva a nyakam kezdte el szivogatni.Én bele belenyögtem a nyakába.Ellökte magát az ajtótól és beállt a zuhanykabinba.
Azt hiszem abban a pillanatban mikor megengedte a vizet,beindult a piszkos fantáziám.Fogtam magam és eleresztettem a lábaimmal a cssípőjét,majd talpra szökkentem.Egy kis értetlenkedés tükröződött a szemében,de biztosra vettem,hogy egy fél perc múlva már nem ez fogja lekötni.Egy finom csókot leheltem az ajkaira,majd lassan elindultam a szájától lefelé.Előszőr az állát puszilgattam végig,majd a nyaka vonalán mentem.A vízcseppeket szorgosan takarítottam le a válláról.De fölöslegesen,hiszen folyamatban csöpögtek rá újabbak.Mikor a vállával végeztem,rátértem a melltkasára.Ott éreztem,hogy kezdi szaggatottan venni a levegőt.Melbimbóit is végig csókolgattam,de közben jól eső hümmögéseket és nyögéseket kaptam.Úgy látszik ezt a pasik is szeretik.Tovább indulva a hasát is puszikkal láttam el.
Szencsémre nem volt rajta semmi,így nem szabott gátat egy felesleges ruhadarab sem.Ahogyan végig simítottam rajta,belőlem egy halk nyögés szakadt fel.Edward megpróbált ellökni,de nem jött össze.Azért sem hagytam magam.
Először csak végig simítottam rajta kezemet egy párszor,majd kézbe is vettem a dolgot.Lssan mozgattam a kezem fel-le.hogy ne okozzak neki fájdalmat.De ahogyan hallgattam férfias nyogéseit teljesen elszállt az agyam.Egyre gyorsítottam a mozgásomat,mikor már úgy éreztem eléggé fel van izgulva kezeimet felválltotta a szám.Az íze isteni volt.Teljes extázisba estem.Ugyanolyan hévvel mozgattam a fejem,mint ezelőtt a kezemet is.
Edward élvezete egy kis idő múlva a számban ért célt.De nem bántam.Az íze még felemelőbb volt,mint hittem.Még akartam belőle.De ő ezt másképp gondolta.Hirtelen a falnak szorított,megragadta a lábaimat magához és mintha semmi sem történt volna belém temetkezett.
Hatalmasat sikoltottam a hirtelen jött érzéstől.Mintha otthon lennék.Viszont így is volt.Edward az én személyes puzzle darabkám,ami csakis hozzám passzol.De valami ilyesmit érezhet ő is,hiszen az arcára volt írva.
Egy olyan közepes tempóval kezdett el mozogni bennem.Még gyorsabb tempóra akartam ösztönözni,így fenekénél fogva megragadtam.Értette a célzást és gyorsított.Még a víz csobogása mellett is lehetett hallani ahogyan bennem munkálkodik.
A vég olyan gyorsan jött el,mint eddig még sosem.Mindkettőnk lélegzete töltötte ki a szobát.
Gyorsan lezuhanyoztunk,most már mindenféle külön akció nélkül és együtt zuhantunk be az ágyba.
Hát persze,hogy zuhantunk,mert kedves szerelmem és kis pajtása nem bírt magával.
Hihetetlen ez ek ketten meddig bírják ezt?Talán egész nap is ha kell?Bár be kell valjam,akkor ez meg sem fordult a fejemben mikor 4 napra bezárkóztam Edwarddal egy lakásba.Akkor például nem álltunk meg napokig.Lehet,hogy most is bírná?Csak nem akarja leszívni az összes erőm?De hát ez lehetetlen.Mi vámpírok sosem fáradunk el.
Miközben újra lecsapott a számra,amitől úgy látszik csak kényszerrel tud elszakadni,inkább belesuttogtam az ajkai közé.
-Tényleg ilyen vagy?
-Hm…?Ezt nem egészen értem.-Közben ugyanúgy folytatta a szám kínzását.
-Hát,hogy te mindig ennyi ideig…-folytatni nem tudtam,mert szinte hallottam ahogyan kattan valami a fejében.Abba is hagyta a kényeztetésem.Szerencsémre nem mászott le rólam,mert az felért volna egy kínzással.Főleg úgy,hogy a „kis Edward” már az élvezeteim középpontjánél volt.
-Nem.Senkivel sem.-ekkor éreztem,hogy belém csusszan.egy jól eső nyögés hagyta el a torkunkat.De még nem kezdett el mozogni.
-Tényleg?
-Csak veled csinálom ennyiszer…
Válaszolni már nem tudtam,mert elkezdte vad táncát,a mai nap folyamán már sokadszorra.

2 megjegyzés:

  1. Ezek után csodálnám,bármi történjék is,bármilyen "játékot" is játszanának egymással,hogy sokáig kibírnák egymás nélkül...hihetetlenül intenzíven szenvedélyesek....
    naná,hogy kíváncsi vagyok a folytatásra...
    csao Dona

    VálaszTörlés
  2. Uristen nagyon jooo volt! :D Varom a folytatast, nagyon! :) Bar szerintem kicsit elkapkodtad ezt a fejit, ugyertem, hogy tul hamar voltak a valtasok a fejezetben, de ez csak szerintem! Pl. egyszer meg az ajto elott voltak, aztan meg a furdoben. Szerintem kicsit bovebben is irhatnal egy-egy resznel, persze nem kell eltulozni! :) Na, varom a kovit! :D

    VálaszTörlés