Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 20., szerda

29.Fejezet






Szerelmem, bocsásd meg nekem a sok apró csínyt, 
amit elkövetek ellened, 
és én megbocsátom azt az egy nagyot, 
amit te követtél el ellenem.




(Bella sz.)

Apa szövege eléggé kikasztott.Tehát ez a dolog Edward és én köztem tényleg nem fog összejönni.Bár Zeta látomásai képlékenyek,úgy változnak ahogy én döntök.Elvileg!Ha máshogy határozok ahogy tenném,akkor minden oké lesz.
Ez egy kicsit feldobott.Lehet apának a mosolygásom úgy jött le,hogy örülök ennek a dolognak.
Bár kétlem.
Aznap délután még lementem a partra.Gondoltam,kiszellőztetem az agyam.felkaptam a fekete bikinim és egy papucsot,majd elindultam gyalog.
Havier akart híni nekem egy kocsit,mielőtt leléceltem volna,de lebeszéltem.Annyira magam alatt voltam,hogy már nem bírtam.Lassan már Alecet sem bírom elviselni.Bár a gondolat még mindig ott motoszkál a fejemben,hogy elkéne hagynom-de egyszerűen nem megy.Túlságosan is fontos.
Míg a belvárosban sétáltam találkoztam egy csomó haverral.Lent a parton is így volt.Elmentem úszkálni egy kicsit.
Vagyis én annak szántam,de az lett a vége,hogy elmentem a parttól igen messzire.
Mikor kiérterm,kicsit megijedtem,hogy már ilyen késő van.Összeszedtem magam,majd elindultam vacsizni,ugyanis már este 7 volt.Útközben lebezéltem egy talit a csajokkal.De kiderült,hogy mindenki fent van a nyaralónkban.Ez van.Elmentem a legközelebbi étterembe és megkajáltam.Ezúttal most elintéztem a dolgot egy pizzaval.Mikor pizzat eszem mindig eszembe jut Edward.Csak vele jártam eddig ide enni.Ezt meg is jegyezte Henna.De ez van.Majd legközelebb elhurcolom magammal.
8 óra is elmúlt mikor fizettem.Hazarohantam,majd beszálltam a minimbe és tepertem is fel a csajokhoz.
Amikor megérkeztem a nyaralóba az bizony üresen kongott.Egy árva lélek sem volt itt.
Kis idő elteltével viszont átmentem a klubhelyiségbe.Na ott igen.Volt élet az biztos.Mindenki ott volt.Az összes haver,tesó és még sokan mások.Csak ő nem.Megis kerestem Zetat.
-Szia!Mi újság?
-Ááááá…semmi különös.Am Edward már keresett.Kicsit idegesnek tűnt.-eléggé kótyagos volt.gondoom nem kis pia volt már benne.
-Ö…tényleg?Amúgy volt azóta valami…
-Hát semmi konkrét.De figyu!Nekem aztán nyolc,hogy lesz-e gyereked vagy sem.Nem is értettem igazán apa miért volt kiakadva.Na de mindegy.Most lépek ha nem gáz.Szióka!-azzal el is húzott egy tekilás üveggel a kezében.Remélem nem lesz komolyabb baja.Bánnám ha igen.
Már vagy 2 órája itt vagyok,de sehol sem találom.Miután meguntam ezt a bújócskát,fogtam magam és kimentem cigizni.Mikor éppen gyújtottam meg a szálat,akkor hallottam a hangját az emeleti erélyről.És tényleg ott volt.Éppen egy vodkás üveget szorongatott és össze-vissza röhögött.Persze.Ha már nincs csaj akit dugjon,akkor már leis issza magát.
Gyorsan elnyomtam a cigit és visszamentem az épületbe.Mikor felértem a szobához,hangokat hallottam bentről.
-Haver!Lemegyek még piáért.Oksa?!
-Oké…Kellan!Hozz még cigit is ha nem gond.
-Persze…ez csak természetes.Akkor úgy néz ki boltolnom kell.-És abban a pillanatban kinyílt az ajtó ami jól fejbe is vágott.Én elterültem a padlón.
-Bella!Hát te?...Ó…ne haragudj,hogy fellöktelek.-majd felsegített a sűrű bocsánatok közepette.Közben végig simított a kezemen amit nem tudtam hirtelen hová tenni.Egyszer csak a fal mentén találtam magam.A kezeim a falra szegezve voltak.Kellan arca olyan közel vot,amilyen közel Edwardé volt.Szinte éreztem a leheletét az arcomon.Igen taszított.Persze kedves és jóképű pasi meg minden,de Edward legjobb haverja.Nem kéne.Meg amúgy is nem az estem a kigyúrt fazon.
-Kellan!Ezt nem kéne.Nem vagy eszednél most.
-Teljességgel józan vagyok.Én nem ittam semmit.Bár Edike eléggé padlón van.
-Nem!Nem érted,hogy nem?
-Egyszer majd.Egyszer majd az enyém leszel.És akkor nm lesz senki aki megmentsen.-majd elengedett.Amúgy bocsi,hogy rádnyitottam.
-Semmi baj!Csak legközelebb lassabban ha kérhetem.
-Persze.De bocs most mennem kell.-hamar elment.Olyan néha,mint egy hurrikán.Jön és rombol.De én így szeretem.
Lassan léptem be a kicsi szobába.Bent egy hatalmas franciaágy volt.Egy plazma tv és pár szekrény.Látszik,hogy egy szimpla szoba volt.Amikor kiléptem a tolóajtón,megszólalt.
-Hamar visszaértél.-megfordult közben,de a mondat többi szava a torkán forrt.
-Hello!
-Csak egy hello!Szép.Mondhatom.-Látszott,hogy részeg.Nem szokott így beszélni velem.Meg…meg…nincs több érvem. ;)
-Részeg vagy!
-Csodás tény állapítás.Mond csak minden pasinak ezt mondod?Vagy csak nekem?...Várj!Alecnek biztos nem mondod.Ő a minta férj.Nem úgy mint én.Én csak szomorúságot hozok az életedbe.
-Most ennek mi köze Alechez?És miért lenne jobb férj,mint te?Nem is vagy a férjem és ő sem.Szomorúság?...Azt nem okozol.Csak csalódást.
-Fejsd ki kérlek mert igazán értem ezt a csalódás dolgot.-olyan rondán nézett,mint eddig sosem.Teljesen merev volt.Még közelebb sem mertem menni hozzá.Inkább meghúzódtam.Majd meggondoltam magam és odamentem a korláthoz.Így egy karnyújtásnyira votam tőle.Kellett a közelsége.
-Csalódok benned mindig.Csalódok…Egyszerűen csalódok benned,mert miattam szenvedni látlak.Felfoghatatlan amit érzel irántam.mégis mi van vennem ami a többi lányban nincs?-az utolsó kérdés szinte csak suttogás volt.Nem bírtam hangosabb hangot megütni.Még rá nézni sem mertem.
Egyszer csak hallottam,hogy feláll. Odasétált mögém és kezeivel átölelt,majd az állát ráhajtotta a bal vállamra és úgy kémlelte az eget ő is.
-Nem tudod elképzelni,hogy mennyire szeretlek.Én mit szeretek benned?Hát igazság szerint minden tetsik rajtad.A külsőd…-itt felhorkantam.Persze,hogy minden pasit a külsőm feog meg.Ezen közben jót kuncogott drága szerelmem.
-Most mi van?
-Semmi.Csak mulattat,hogy ennyire felszinesnek nézel és még nem fejezetem be.Tehát.A külsőd,mert igen tudom,hogy mindenki azt mondja,hogy szép vagy…de te egyszerűen nem szép hanem szönyörű,bájos,szépséges,elragadó és még sok jelző illeti a külsőd.De leginkább tudod mi ragadott meg?...A személyiséged.Elképesztően egyformák vagyunk.Ugyan azt a zenét szeretjük,beszédi stílusunk is hasonló,hangszer téren is egyre voksolunk,teljesen összeillünk.-tényleg igaza volt.De egy valamit kihagyott.
-Valamit kifelejtettél.
-És mi volt az?-direkt húzza az agyam.Azt akarja,hogy én mondjam ki.Szinte már érzetem,hogy mosolyog rajtam.
-Hogy te is szeretsz és én is szeretlek.
-És csak szimplán szeretsz?-itt lebiggyesztette a száját.Játszik kétség kívül.De már nem bírom.Eddig ezt sosem mondetem neki,de kikényszeíti.Kikészít ez a pali.
-Jól van na.Ha annyira akarod akkor ki mondom,tessék.Halálosan szerelmes vagyok beléd Musen.Érted?Egyszereűen minden áldott pillanatban arra vágyom,hogy te itt legyél és az életem végéig vagyis az öröklétig csakis engem szeressél.Na!Ez megfelel?
-Túlságosan is.-ekkor magafelé fordított és megcsókolt.Mintha elfújták volna a holt részegségét.Olyan finoman csókolt,hogy azt hittem szétesek darabjaimra.Ez túl tökéletes,hogy az enyém legyen.Kezei a derekam markolászták,mikor az én kezeim a haját túrták.Totálisan bezsongtam.Teljesen belézúgtam.
Végigsimított nyelvével az alsóajkamon és már tudtam mit szeretne.Habozás nélül adtam engedélyt kérésének.Annyira bensőséges volt ez a csók.Egyre vadabbá vált idővel.Már nem csak csókolóztunk,hanem mellétársultak a simogatások is.
Egy pillanatra beugrott,hogy Kellan hamarosan visszaérhet a boltból.Nagynehezen,de elváltam Edwardtól.Neki ez nagyon nem tetszett és egy kisebb morgást hallatott.
-Bocs!De ha Kellan nem lenne akkor szívesen folytatnám is.
-Kellan?Mi köze hozzánk?Csak nem…-szemei hirtelen összeszűkülek és hallottam amint valami kattant az agyában.Mint egy dúvad úgy tépett le a lépcsőn.Kellant kereste,de nem találta.
Egyszer csak kinyitott az utcára.Ott kint állt és cigizett Kellan.Nekünk hátaatl állt és nem látta,hogy közelít felé Edward.Teljesen bepöccent a kedvesem.Még oda sem ért és elkezdett hozzá beszélni.
-Kellan Lutz.Hogy képzelted ezt?
-Haver!Miről beszélsz?-közen a háta mögé nézett,egyenesen az én szememben,de akkor valami furát vettem észre a szemében.Minhta győzelem lett volna.Meg egyben a felismerés.-Na mi van?Csak nem csiripeltek?-majd Edward felé fordult,hogy felkészüljön,hátha verekedni fognak.
-Van pofád a haveromnak nevezni,miközben te a hugomat(írói közbekotyogás-Edward Bellát a hugának becézi csak heccből)kóstolgatod?-már csak egy méter volt kettejük közül.
Sajnos ismertem annyira az öcsém,hogy lejött mire készül.Mindjár befog mosni neki egyet,ha nem változtat a stílusán.Ezt már nem bírtam idegekkel,így közbeszóltam.
-Kellan a helyedben én befognám!Nem ajánlatos Edwarddal kikezdeni…-szerencsémre erre nem válaszolt így megkíméltem magam a csajozós dumáitól.
-Ugyan Edward te is tudod,hogy a húgod nem éppen minta angyal.Mi pasik számára igen megnyerő a kis cica stílusa…-ekkor viszont összemosódott minden.Eléggé gyoran történt minden.Csak arra emlékszem,hogy mentőt hívtak.De,hogy kihez az már nem tiszta.Sajnos nálam is elsötétült minden.     

3 megjegyzés:

  1. neeeeee!
    nembírom a függvégeidet! :(
    még h kellan? :OOOOO
    EDY ♥
    uristen most lerágom a körmöm mire jön a friss! :(
    várom nagyooon :D
    és nagyon jó lett bár kellan meglepett! :D

    VálaszTörlés
  2. Kellan rámozdult Bellára?Érdekes!De azért csak lássa el egy kicsit Edward a baját,hogy lelohassza a Bella iránti vágyait...Na ezrét nem értem,miért ragaszkodik Bella Alechez,ha minden pillanatban Edward szerelmére vágyik?Na igen!IUlyen függővég után nem illik sokáig húzni szegény olvasó buksiját...
    csao Dona

    VálaszTörlés
  3. Szia! Ez a fejezet is nagyon jól sikerült! :D Nekem nagyon tetszett :D Bár az elég érdekes fordulat volt, hogy Kellan rámozdult Bellára... Viszont az Edward és Bella rész pedig nagyon jó... Amikor "megbeszélik" a dolgokat!
    Nagyon jól sikerült! Siess a kövivelÁ! :)

    Puszi: Minie95

    VálaszTörlés