Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 9., szombat

17.Fejezet 2/2









(Edward sz.)


 ,,Kristen Stewart és új pasija Michael Angarano

Úgy látszik Kristen új pasi egy igazi főnyeremény ezúttal.Minden hivatalos megjelenésre együtt jönnek.Ugyan még nem nyilatkoztak a kapcsolatukról,de feltételezhető,hogy a forgatás alkalmával jöttek össze.
Sokan nem is értik ezt a furcsa helyzetet,mert sok újság már összehozta nem egyszer a kevésbé népszerű színésszel-Robert Pattinsonnal.
Bár ez egyre valószínűtlenebb pletyka,mert a két színész testvérek."

Ez nem volt meglepő,hogy összejöttek.Elakarja terelni a figyelmét rólam.Számítottam rá valjuk be.Visszavonulót fújok erre ő rázendít?Egyre rafkósabb a csaj hadjuk meg.
Már vagy hónapok óta nem is beszélünk.Átnéz rajtam és csakis a kis Mike-jával foglalkozik.Most is vele ebédel.Eddig mindig együtt ettünk.Nem értem komolyan.Talán beszélnem kéne vele.Igen.Megyek is.
A szobájában volt.Már indulni készült.
-Szia!Beszélhetnénk?
-Persze.Mondjad!-csakúgy perzseltek a szemei.Olyan szép volt ma is.És engem megfoszt ettől.
-Haragszol rám?
-Miért haragudnék?Te akartál véget vetni a barátságunknak.Nem emlékszel?-majd közelebb jött és megpuszilt.
-De-de.Csak nagyon távolság tartó vagy.Szóval te és Mike?-anyám.Miért pont ő?Akkor már inkább Aleccel enyelegne.De nem.Neki azt a nyálgépet választotta.
-Mi az?Csak nem féltékenység?-kérdezte huncut mosollyal.Majd még közelebb állt hozzám.
-Inkább hányinger.Ráérsz most?
-Nem igazán.Bekéne mennem az operába,próbálni.Remélem nem gond.-elindult,de én utána mentem.Megfogtam a kezét és...
-Mi lenne ha elkisérnélek?-rávettem nagy nehezen,és elindultunk.Nagyon jót beszélgettünk egész végig,és visszaállt minden a régi kerékvágásba.Ő próbákra ját,végezte a szokásos dolgait.Én is így tettem.Csak úgy repültek a hetek ,hónapok.Még jobban beleszerettem ez idő alatt.De ő továbbra is járt Mike-kal.Néha napján már nagyon idegesítő tudott lenni a tag.Hihetetlen,hogy gyakorlatilag 3 fiú között őrlődik.Még életemben nem találkoztam ilyen nővel.


(Bella sz.)

Csak úgy repültek az évek azóta Edward szerencsémre nem közeledett felém.Olyan nyugis volt a környezetem,mintha nem is a testvérem lenne,hanem egy barát.Végül is az.A legjobb barátom,aki barát tud maradni.Ez  jó. :D

1017 tavasza

Mike-kal most leszünk 4 évesek.De kezdem azt érezni,amit Alecnél.Kihűlt.Igen.Ez a legjobb szó rá.Kiürült a kapcsolatunk.Ezt öcsémnek is említettem,aki bíztosított,hogy csak beképzelem.Elképzelhetetlennek tartottam a tudatot,hogy akivel életem legjobb perceit töltöttem,ilyen szöveget nyomjon le azok felé akiket szeretek.Bár az,hogy szeretem Mike-ot az hülyeség.Messze állt ő attól.Csakis egy vámpírt tudtam szeretni teljes szívemből.Edwardot.De őt nem lehet.Vagyis nem akarom.
Most is valami nőcskét tart a karjai közül.Bár én lennék az.Miket beszélsz Bella.Ez a vonat már elment.Én meg itthon rohadok,és forgatókönyvet bújok.Mondjuk tetszik,mert egy romantikus történet.Egy halandóról szól aki beleszeret egy vámpírba.Tény,hogy ez egy regény eredetileg,meg,hogy Jane írta.De lehet,hogy elvállalom.Végül is 25 millió tollárt kapnék érte.Ez azért mégis csak hízelgő.És még castingra sem kell mennem.Csak rá kéne bólíntanom az egészre.Maga a rendező hívott fel,hogy elvállalnám-e.Mert rám faragták ezt a szerepet.
Csak majd 4 nap múlva kell bemennem,mert akkor válogatják ki a fiúkat.

4 nap múlva

Már Catherine háza előtt álltam.Gyorsan bementem inkább.Nem is értem miért parázom.Már számtalan ilyen castingon voltam.Rögtön megkeresten a rendezőt,majd leülltetett az ágyra.Egy csókos jelenetet kellett eljátszanom.De a csókig nem jutottunk el,csakis a szöveget kellett felolvasnom.Már vagy 6 órája ott csöveltünk,mikor már csak 4 fiú volt.
Az első fiú tiszta kudarc volt.Majdnem lefejelt.Azonnal kijelentettem ott előtte,hogy ő bizony nem esélyes.
De mikor bejött a következő,azt hittem ott helyben lehidalok.Leüllt mellém.Mindenkivel kezet fogott,majd felém fordult.
-Ugye ezt nem gondoltad komolyan?!-szinte villámokat szórt a szemem.
-De halálosan komolyan.

2 megjegyzés:

  1. Hú!Ez a forgatás tiszta jó ötlet!Csak húzzák csak egymás szenvedő vágyakozó fejét!Hajrá Edward!Kergesd csak az őrületbe!
    De kíváncsi vagyok a következőre!
    csao Dona

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Donával :D:D
    Tuti Edward lesz a férfi szereplőő, mily meglepőő :D
    Fú hát én nagyon remélem h naaaaaaggyooon izgalmas lesz a forgatás! :D
    Jól mondja Dona, kergesse csak az őrületbe Bellát Edward :D
    Hátha végre rájön hol is a helye és végre nem ellenkezik :D
    Várom a köviiiiit *.*
    d. (bocsi h névtelenül írok csak lusta voltam bejelentkezni bloggerre XD)

    VálaszTörlés