Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. július 9., szombat

19.Fejezet












(Edward sz.)


 Hát eljött a nap.Ma már beszélek Bellával,mert különben sosem tudom meg az okát,hogy miért ilyen.Reggel fogtam magam és átmentem hozzá.Kopogtam 3x mire ajtót nyitott.Már fel volt öltözve.Oksa!Gondoltam.Kezdjünk bele.
-Beszélni szeretnék veled!
-Oké.Miről?-túl lelkes volt.Már szinte ragadt rám a jó kedve.De most nem ezzel kell foglalkoznom.
-Mi van veled mostanság?Beteg vagy?Netalántán öszebalhéztál Aleccel?-minek kerteljek.Már rég nem azon a szinten vagyunk.
-Ő...izé.Semmi gáz nincs.Igazság szerint csak jól érzem magam.-nem értem.Ez nem ő.Eddig mindig kerülte az érintkezést.Most meg ide jön és végigsimít a kezemen.Komolyan!Női elme.Megőrülök.
-Nem ülünk le?-vetettem fel,mert hát ilyet nem állva kéne megbeszélni.Ideges voltam egy kicsit.Nem is csoda.Még egy ilyen csaj nincs,mint ő.
-Szóval?
-Mit szóval...Ja!Miért vagy ilyen?
-Már erre válaszoltam Edward.Mi van te veled!Idegesnek tűnsz.-semmi gáz.Csak mindjárt lejáratod magad az előtt aki az életet jelenti számodra.Már egy ideje csak ülltünk és néztem.Egyszerűen zavarban voltam.
-Na jó.Ha csak azért jöttél,hogy itt ücsörögjünk,akkor talán mehetnénk a forgatásra. 
Azzal a lendülettel fel is állt,majd ki is sétált az ajtón.Én meg csak ott ülltem ,mint egy sóbálvány.
Felálltam én is és útnak eredtem.
A forgatás nem ment szokványosan.Állandóan elrontottam a szövegem.Vajon miért.Tuti,hogy Bellával valami van.És nem jó értelemben.
Nagyon idegesített.A rendező kezdett egy kissé ideges lenni.
Elrendelt egy fél óra szünetet.


(Bella sz.)


Tökéletes.Az idegeire megyek.Nem tudja,hogy mit akarok és ezálltal őt is összezavarom.De én nem ezt akartam.Komolyan.Ebédszünetben odaosontam hozzá és elcseverésztem vele.
-Hali!Mi újság?Egy kis koncentráció zavar?
-Ch...Nagyon jó.Már téged sem hagylak dolgozni.-látszott rajta mennyire kész van a viselkedésemtől.
Mivel eddig nagyon ritkán hallgattam bele a fejébe,hát most megtettem.
,,Teljesen kikészülök ettől a lánytól.Miért nem látok bele a fejébe ilyenkor?Miért nem képes kinyögni egyszerűen,hogy mi a problémája?A válasz egyszerű:amiért ezekre a kérdésekre nem ad választ,még ezek után is tudom szeretni.Hihetetlen vagy Edward.Már saját magaddal beszélgetsz,miközben itt ül ez a tünemény és..."
-Mi az,hogy probléma?Nekem nincsenek problémáim,csak ilyen vagyok.
-Te!Már megint a fejemben turkálsz?Ne ott nézelődj,hanem nyögd ki végre mit érzel.Mert ez a csavarás már kezd az agyamra menni.-teljesen kiakadt.Mondjuk meg is értem ezek után.Sosem adok neki egyenes választ.Tudom sajnálni.
Azzal fogta magát,mivel nem adtam választ ezúttal sem-elsétált.A forgatás többi ideje alatt is ilyen makacs volt.
Pár nappal késöbb azoban úgy vettem észre,hogy kezd megenyhülni.Így át is ruccantam hozzá.
Nem volt egyedül.Egy barna bombázó nyitott ajtót.Na most összeomlott bennem valami.Közvetlen a ribi mögött megjelent ő.A csajt beküldte míg ő kijött és becsukta az ajtót maga után.
-Remélem fontos,mert nem érek rá!
-Fontos?Remélem fontosabb nálam...
-Bel...
-Nem.Elképzelni sem tudom,hogy nálam ki lehet fontosabb.De ne is fáradj.Elleszek magam is...-elis viharoztam onnan.Ennél mélyebbre már nem süllyedhetek.Edward meg még utánam sem jött.Mi van vele?Eddig ő dobálózott azzal,hogy mennyire szeret és nem csak testvéreként.Akkor most miért csinálja ezt,mikor már belátom én is,hogy igaza volt.Én is szeretem.
De valami mindig közbe jön.Lehet,hogy a sors fintora?Nem akarja a végzet,hogy őszintén szeressek akárkit?
Egész este nem tudtam aludni.Egy olyan hajnali 2 körül,kimentem az erkélyre...hangokat hallottam.
Ezer közül is felismerném.Edwardé...

1 megjegyzés:

  1. Edwardnak elmentek otthonról?Erre várt már mióta,hogy Bella is szeresse,ő szerelmet vall,ő meg Bella szeme láttára-füle hallatára?- másik csajjal kavar?Ez tiszta hülye? Ha évekig tepert meg manipulált,meg megjátszotta magát ,hogy Bella végleg az övé legyen,akkor most mi a csudáért játssza el a tálcán kapott esélyt?
    csao Dona

    VálaszTörlés