Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. augusztus 7., vasárnap

Friss!




Az új fejezet majd csak délután vagy este fog felkerülni.Pontosan nem tudom megmondani,mert most 10 felé áll a fejem.Addig is itt van egy kis ízelítő!

 Újra itt.Most éppen a szállodai szobámban gondolkozom Alecen.Mi a jó istent csináljak vele.
De legalább újra Vancouverben.Megint forgatás.Eleinte mondjuk a Summitnak nem tetszett Edward,mert még pályakezdő.Én túl tehetséges vagyok hozzá.Bár szerintem ő is ígéretes tehetség,csak a fejesek nem így gondolják.Így is én dupla annyi pénzt kapok ezért az egészért,mint a többiek.És csakis azért mert képes vagyok elviselni az öcsémet.Igen.Az öcsémet.Tök furcsa,hogy gyakorlatilag szerelmes vagyok a saját öcsémbe.De ezzel most végképp nem foglalkozom,mert még megszólal az önbecsülésem és megint elfordulok Edwardtól.Ezt nem akarom.Bár ahogy ismerem magam,biztosan megtenném.Amilyen hülye tudok lenni.


Egyszer csak hallottam amint kopognak az ajtómon.Már megint mi van!!
Nem hiszem el,hogy egy perc nyugtot nem hagynak az embernek.
Nagy nehezen feltápászkodtam és elindultam az ajtó irányába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése