Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. augusztus 9., kedd

Válaszok :P

Dona: Na akkor hol is kezdjem!Bella és Edward első sorba azért szeretik egymást így,mert ezredfordulósak.Ha nem így lenne akkor valószínüleg sima testvéri viszonyuk lenne.
Veled még sosem fordult elő még az,hogy egy igen jó barátod iránt kezdtél el barátságon túlnyúló érzéket táplálni?
Na!Alec és Bella között pont ez van.Mikor annyira szereted,de csak barátilad már,hogy nem akarsz neki fájdalmat okozni.Ezért inkább elviseled őt.Nincs erőd hozzá!
Edwardot persze,h szereti.Még az életénél is jobban.De ez nem elég...
Olyan a helyzet kettőjül között,mikor te azt mondod saját magadnak,hogy megcsalod a barátod és a titkos szeretődre gondolsz aközben miközben a pasiddal vagy.De ez helytelen.Valami ilyesmit él át Bella!De a de még mindig ott van.Te tudom,simán dobnád Alecet.Csak tudod olyat elengedni igen nehéz,aki a legjobb barátod.És valjuk be Edward és Bella között ami a fejezetek által kiderült,nem valami jó barátság kötődött.Inkább mondanám,megalapozták a kapcsolatukat,h valamire lehessen építkezniük. ^^


d.:Hát....sex terén....
Igen perverz vagy...és bíztosíthatlak afelöl,hogy nem fog kimaradni az a rész,mikor Edward felülmúlja saját magát..
Bedurvulni.Fog ő még ennél jobban is xD
^^


Minie95:Átnézek a dolgon amit írtál,csak annyit erről,hogy....ha filgyelmesebben elolvasod akkor rájössz,hogy Bella miért ilyen vele.
Bár mikor először olvastam a kommentedet,én vágtam h mi van.De visszaolvastam a fejezetem és leesett a dolog.Hát igen én írtam,de a 10 oldal az 10 oldal xP
Mikor az ágyban voltak sex után és Bella szerette volna még,csak Edward leállította,hogy nem kéne mert holnap korán indulnak.
Erre Bella berágott és duzzogott.
De a fura az volt,h miért írtad,h átnézett rajta?Ez hol van?
Ja,jó semmi....Vágom mire érted.Bocs csak most néztem utána.Akkor gondolom a kezes dologra gondolsz.Azt nem hűvösségből csinálta,csak mivel senki sem tud arról,h kavarnak,együtt vannak,így jobb ha nem esnek bele a hibába,hogy lebuknak.
Meg ugye a báros cucc.Bella azt hiszi Edward berágott ezért hadja.Edward meg csak Bellára hadja a dolgot Aleccel.Mert tisztában van vele,h mennyire kötődik hozzá.De...nincs Bella mellett.És ez lehet h öreg hiba.
^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése