Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. augusztus 18., csütörtök

33.Fejezet /Részlet/




Én ma nagyon fáradt vagyok....lusta is....majd hétvégén hozom az egész fejit :D
Sorry....:S


Reggelre iszonyú fejfájásra ébredtem.Azt hiszem mostanába nem kéne annyit innom.Ez most betett rendesen.
Egy pihe-puha ágyikóban feküdtem.Hogyan kerültem én ide?És a legfontosabb kérdés,hogy fáj mindenem.Pedig vámpír vagyok elvileg.Ez nem történhetne meg.De a legfurább az egészben az,hogy a lábaim nagyon sajognak.
Mi ez a szuszogás mellettem?
Megfordultam és megláttam Edwardot mellettem aludni.Eléggé nyúzott arca volt.Meglátszott,hogy kissé elnyúlt neki is az éjszaka.
Várjunk csak!
Ha ő itt van,akkor több mint valószínű,hogy…nem.Biztosan lefeküdtünk.És akkor azért van izomlázam,nem kéne annak lennie.Eddig sosem volt.
Még mindig néztem.Olyan aranyos volt.Magakartam érinteni.De nem mertem.Hátha felébred.Nem bírtam ki.
Végig simítottam a válla vonalán.Alig érezhetően megborzongott…ekkor bevillant egy pár kép az esémből.

„ Már egy fél órája is táncoltam egy tök idegen pasival,mikor megjelent Edward és félrelökte,majd átvette a helyét.Amit mi táncnak hívtunk elment egy kisebb öltáncnak már.Nem is.Egy előjáték.A zene ritmusára ütemesen ért össze a csípőnk.Teljesen fel sem fogtam,hogy mit művelek.Volt már egy pár pohárka bennem.
Megunva,hogy nem látom az arcát,megfordultam és kezeimet a nyaka köré kulcsoltam.Edward olyan közel hajolt hozzám,hogymár csak centik választottak el.De a szám helyett a nyakam kezdte el csókolgatni.Karjai a csípőm köré fonta és úgy húzott magához közelebb.
Folytattuk ezt a cseppet sem mondható szolíd táncot.Már-már olyan érzésem volt,hogy itt helyben ruhában csináljuk,de nem.Lement még 3-4 szám,de ő még mindig a nyakam,vállam csókolgatta.
-Gyere!Menjünk vissza a szállodába.-válaszolni sem volt időm,mert megfogta a kezem és húzott maga után.A többieknek még szólni sem mertünk.Nehogy kiderüljön bármi is.Mert ha ennek szárny kél,akkor ne tudd meg h mi történik majd.
Hívtunk egy taxit,majd mikor beülltünk,én nem bírtam magammal és beleültem az ölébe…
Rögtön elkezdtem szenvedélyesen csókolni.Időnként beleharaptam az alsóajkába.
Mikor megérkeztünk én illedelmes pózba vágtam magam és kiszálltunk.A recepción Edward kikérte a kulcsát,majd elindultunk a lift felé.A liftben szerencsénkre egyedül voltunk és máris rácuppanhattam.Ő sem volt rest.A falnak nyomott és megragadta a lábaimat.Én a dereka köré csavartam a lábaimat.Hallotuk amint csipog a lift,miszerint megérkeztünk.Gyorsan lerogytam a földre és megragadtam a kezét.Elvonszoltam a szobájáig,majd kinyitotta az ajtót.Amint becsukódott az ajtó ő a karjaiba vett és elvitt a hálóig.Ott lefektetett és fölémtámaszkodott.
Én a lábaim a dereka mellé emeltem,kezeimmel a tarkójába kapaszkodtam.Lehúztam magamhoz,egy igen sexuális csókra.Nagyon heves volt,de én is.Egyre többször dörgölőztem hozzá,mire csak jól eső mosgásokat hallatott.Kezei bebarangolták az egész testem.Nem bírta sokáig.Ahogy egymásnak préselődtünk,lassan elkezdte a ruháimat lehúzni rólam.
A pólómtól elég hamar megváltunk,a melltartómtól is.Én is elkezdtem őt vetkőztetni.Előszőr az ingjétől szabadítottam meg,majd ezt követte a pólója.
Mikor már csak egy bugyi volt rajtam,rajta meg egy boxer,csak néztünk egymás szemébe.
Egy idő után viszont ezt megunva Edward letépte rólam az aprócska ruhadarabot.A nadrágjával is szintén ezt tette,majd erősen belémhatolt.A hirtelen jött mozdulatától egy fájdalmas nyögés hagyta el a számat.
Ezzel ő nem foglalkozott…
Lassan kezdett el mozogni bennem,de egy pár másodperc elteltével megszűnt a feszítő érzés és átvette valami más.Az élvezet.
A csípője köré fontam a lábaim és megemeltem a derekam,hogy még közelebb kerülhessek az ágyékához…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése