Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. június 30., csütörtök

8.Fejezet

  









(Edward sz.)

    Ezt most komolyan kimondtam?Mi?!Neeem.Most ezt miért mondtam?Teljesen hülyeség az egész.Én szerelmes?Na ne viccelj.Most tök hülyének érzem magam.Talán nem kellett volna kimondanom ezt a szeretlek dolgot.

Bella csak áll és néz engem kikerekedett szemekkel.Olyan mintha nem tudná hirtelen hová rakni ezt a dolgot.Bár nincs vele egyedül.Tisztában vagyok vele,hogy ezred fordulósok vagyunk meg minden,de ezt nem érezhetem iránta.
De mióta ismerem nem néztem rá testvéremként.Mondjuk ahogy tüzetesen végig néz most,eléggé félreérthető.
-Te!Meg vagy huzatva?-mint aki megbolondult úgy kiabált velem.Majd fogta magát és elrohant.teljesen leblokkoltam.Egyszerűen nem volt merszem visszabeszélni neki.
Te úr isten.Most esett le,hogy mit is tettem.
Apámtól elköszöntem,majd a szobámba mentem.Jobbnak láttam,ha ma nélülözöm a csajok társaságát.Furcsa,hogy életemben előszőr mondtam egy lánynak,hogy szeretem.Főleg,hogy az nem más mint a tulajdon nővérem.
Egész este nem tudtam aludni,állandóan csak bellára tudtam gondolni.Meg ugyebár ezen az egész dolgon,hogy ezred forduló.Hát az tény,hogy nem normális eset mikor 2 testvér egymásba szeret.Várj!Nem is,ez a szerelem csak egyoldalú.Sose fog szeretni,és pont azért amilyen vagyok.De én egy csaj kedvéért sem fogok megváltozni.Vagy úgy szeret ahogy vagyok,vagy sehogy sem.
Már reggel 7 óra volt,mikor összeszedtem minden bátorságomat és megkerestem anyámat.
-Fiam,ami tegnap történt…-kezdett bele,de eléggé aggodalmas képet vágott.Az alap,hogy így tesz,hiszen én vagyok a kedvencke. J
-Semmi gáz.Csak kicsúszott a számon.Én persze,hogy szeretem,mint a tesvéremet.-ekkora baromságot is csak én tudok mondani.
-Ne csináld ezt.Tudom,hogy nem úgy gondoltad.Az nem bűn ha szeretsz valakit.Főleg ha az a valaki a nővéred.Hiszen gyönyörű,okos,bájos,tisztelettudó…-szinte áradozott róla.Nem mondott sok újat én is tudom ezeket róla.
-Any.Kérlek!Mi lenne,ha nem beszélnénk erről?-néztem rá kérlelően.
-Jól van,de ígérd meg,hogy teszel az ügy érdekében valamit ami mind a kettőtök számára kedvező lehet.-már szinte könyörgőre vette a figurát.Majd mikor már meguntam anyut,nagynehezen belementem és utamra bocsátott.Ezeket a dolgokat apámmal nem szándékoztam megosztani,ugyhogy az elkövetkezendő hetekben kerültem is.

(Bella sz.)

Egyszerűen idegesítő,hogy ennyire sarokba tud szorítani.Azóta az este óta felejteni próbálok.Erre nem felhozza és még be is vallja nekem,hogy belémesett?Nem elég ha belenézek a szemébe és ezt látom?Nem.Engem isten büntetni akar.
É-N--N-E-M--S-Z-E-R-E-T-E-M!
Ha ezt egyesek nem tudják felfogni,akkor sajnálom.
Szerencsémre eltudtam intézni,hogy a közeljövőben ne legyenek közös óráink.De sajnos a közös reggelit és vacsit nem úszhattam meg.Egyszerűen nem mertem a szemébe nézni.Talán attól féltem,hogy szembe kell néznem a bánatával.Vagy netalántán a haragjával.

2 hét múlva

Kint sétálgattam a kertben nyugisan,mikor egy szolgáló lány jött velém egy tálcával a kezében,amin egy levél volt:

„Kedves Izabella!

Mi lenne,ha félre tennénk anézeteltéréseinket és normális emberek módjára megbeszélnénk a problémánkat.
Nem akarok veled rosszban lenni.Tudom,hogy nincs mentség a botrányos viselkedésemért,de szeretném ha ez nem emelne kettőnk közé óriási falat.
Kérlek!

Anthony”

Mikor elolvastam a levelet elnéztem a kapu irányába ahol ő állt teljes valójába.Olyan szemtelen arcot vágtam felé amilyet csak tudtam.Tátogva csak ennyit üzentem: „álmodozz kis herceg”
Majd elindultam a tiltott rengeteg felé.Tisztában voltam vele,hogy helytelen amit most teszek,hiszen apa egy csomószór elmondta,hogy ide ne járkáljak.De mint mindig,most sem hallgattam rá.
Mikor már elég mélyen voltam az erdőben megálltam,de egy furcsa neszezést hallottam.Megfordultam,de nem láttam senkit sem.
Kezdtem félni,így inkább megint elindultam és újból hallottam azt a furcsa hangot.De egy idő után rájöttem,hogy valaki követ.Már egyre gyorsabban futottam,de még mindig követett.
Majd fél óra futkosás után és miután a ruhám alja eléggé vizes volt,sáros és szakadt megálltam.Lassan megfordultam…
Edward egy fának dőlve bámult engem üreges tekintettel.Elkezdtem hátrafele lépkedni,mire ő elrugaszkodott a fától és tett egy pár lépést felém.
-Hova-hova.-olyan ilyesztően festett,és én féltem.
Már 10 perce csak mentünk és mentünk,mikor megbotlottam egy faágban és seggre estem.Csodás!Gondoltam.Még a ruhám is elszakadt.Gyorsan felálltam,megfordultam.Pont mikor menni készültem Edward elkapta a derekam és a csípőjéhez szorította.Felnyögtem az érzéstől,ahogyan vágya nekem nyomódott.Kicsit lazított a tartáson,egy hirtelen mozdulattal a ruhám felsőrészét egy rántással letépte.Még a gombok is szanaszét hulltak.A hajamat a hátamról a vállam jobboldalára tűrte és végigsimított a hátamon amin még ott volt egy réteg ing.Az ing végét kereste,de nem találta.Így fogta a 4 rétegnyi szoknya legfelső részét és egy könnyed mozdutattal leszedte rólam,majd jó messzire eldobta.Majd mikor már csak 2 réteg szoknya volt rajtam,megunta és az aljától kezdve kezdte el darabokban tépkedni.Mikor már csak egy buggyos bugyi volt rajtam és a combfixem,megfogta a még rajtam lévő ingem alját és azt is letépte rólam.Amint eltünt a felsőtestemről az utolsó takarás is,már annyira rettegtem attól,hogy megteszi-hirtelen térdrerogytam.Ő is legugolt hozzám és magafelé fordított.Lecsapott a számra,de mikor eggyéválltak az ajkaink nem tudom mi ütött belém de vissza csókoltam.Szinte hihetetlen,hogy miket tud kiváltani belőlem.Ahogyan ajkaink járták vad táncát,lassan elfeketetett a puha mohára.
Hirtelen ért a felismerés,hogy mit is művelek.Nem fogok én vele lefeküdni,nem lehet.El vagyok jegyezve.És majd pont az öcsémmel akarnám elveszteni?Soha.Majd ha fagy.
Így erőt vettem magamon és eltoltam magamtól.Ő ezt máshogy értelmezte és elkezdett ő is levetkőzbi.Én meg csak feküdtem ott mint egy fadarab.Mondjuk nehéz lett volna elszöknöm úgy,hogy a csípőmön üllve vetkőzött le.Előszőr a zakójától szabadult meg,majd a nyakkendőjétől.Levette a mellényét is,a sokk viszont akkor ért mikor nagyon-nagyon lassan elkezdte kigombolni az ingje gombjait.Mikor már csak a csupasz felsőtestét láttam szinte megbabonázott a látványa.Hirtelen elhajolt hozzám és elkezte csókokkal beborítani az egész arcomat,majd áttért a nyakamra is.
Ahogyan kényesztetett,kigondoltam,hogyha elhitetem vele,hogy én is akarom,akkor mikor nem figyel annyira meglógok.Már a hasamat puszilgatta.
-Ugye nem gondoltad komolyan,hogy lefekszek veled?
-Hmmm…De igen.És megis fogod tenni.És tudod miért?Mert csak az enyém vagy.És jobb lesz ha ezt elfogadod.-duruzsolta bele a hasamba ezt az igen idegesítő információt.Elis toltam magamtól és kérdőn néztem rá.
-Soha.Soha nem fogok veled lefeküdni.-Erre olyan dühös arcot vágot,szinte megremegtem tőle.Már éppen keltem volna fel a földről,mikor olyan elemi erővel fogta meg mindkét kezemet,hogy szinte már fájt,úgy szegezett a földhöz.
-Ne akard,hogy erőszakhoz folyamodjak.mert hidd el megteszem.-csak úgy üvöltötte a szavakat.
A kezeimet a fejem fölé szegezte,majd már szinte fájóan húzta végig fogait az egész testemen.megszabadult a fölösleges nadrágjától,és az én combfixeimtől is.Lassan a lábaim közé helyezkedett, és elkezdte lefelé húzkodni a bugyimat.De előtte elengedte a kezeimet.Már a sírás kerülgetett,de kibírom.Már semmi sem volt rajtam.Kicsit alulöltözettnek éreztem magam.Így fogtam magam,hamár túlkell esnem rajta akkor csináljuk rendesen.A kezeimet rátapasztottam boxere széléhez és egy határozott mozdulattal lerántottam róla.
Komolyan nem hiszem el,hogy ezt csinálom.
A boxere valahol egy bokorban landolt,de nem igazán figyeltem.Elképedve néztem,hogy az élet nem csak tökéletes testtel áldotta meg,hanem a méreteivel sem lehetnek problémái.Ő tétován kezdett el kezeibel kényesztetni.Pár pillanat múlva viszont csak az élvezetre tudtam koncentrálni.Szégyentelenül sóhajtoztam és a nevét suttogtam.Egyszerűen nem tudtam betelni vele ahogyan elkezdte lefedni az elmémet a vörös köd.Szinte remegve kaptam hím tagja után.Egyszerűen nem tudtam elviselni a tudatot,hogy míg engem kielégít,addig ő csak van.Elkezdem a kezemmel kényesztetni.Fel-le huzogadtam rajta a kacsómat.Edward nyögései közepette suttogta nevemet.Közben hosszú csókcstákat vívtunk.Pont egyszerre ért el minket az extázis.Pár másodperc kellett,hogy felfogjam mi is történik körülöttem.
Edward egy hirtelen jött ötletéből adódóan felemelt és az ölébe ülltetett.Addig nem is éreztem veszélyt amíg meg nem emelt magán.Észrevétele szerint már eléggé csöpögtem,így elkezdett magárahúzni.De még csak félig volt bennem mikor elemi erővel söpört át rajtam a fájadalom.Ahogy felfogtam mit csinálok,felpattantam ,megkerestem a bugyimat és egy használható inget,majd futásnak eredtem.Ahogy visszanéztem,csak annyit láttam,hogy Edward csak ül ott én engem bámul.
Szerencsémre nem jött utánam.Most adtam hálát az istennek,hogy nem tettem meg.
Mikor visszaértem a palotába megpróbáltam feltünésmentesen felosonni a szobámba.És sikerült!Levetettem szakadt ruháimat,ami véleményem szerint minden volt csak nem ruha.Beálltam a zuhany alá és próbáltam lemostni magamról az előző 1-2 óra mocskait.Egyálltalán,hogy jutott eszembe ilyesmi?Ne is értem magam!Csak istenem add,hogy Alec ne tudja meg.Bár ha Edwardon múlik biztosan megtudja.
Már vagy fél órája csak áztam,mikor meguntam és átöltöztem a pizsomámba.Ami egy trikóból és egy tangából állt.
Becsuktam a szobám ajtaját,majd elindultam enni valami,mert már nagyon éhes voltam.A hűtőben kutakodtam éppen valami ehető után,mikor egy szeéknyikorgást hallottam a hátam mögül.Hátra néztem és kit láttam?Hát persze,hogy Mr. Kanos van ott.
Gyorsan kivettem egy csoki tortaszeletet,tányérra tettem és vadásztam egy villát.Szépen helyetfoglaltam Mr.-el szemben és elkeztem tüzetesen bámulni.Egy olyan 5 perc után megunta,és ő is a hűtőhöz vonult.Ahogyan lehajolt olyan jó kilátás volt a hátsójára.Annyira formás meg minden.Mindjárt elolvadok.Ez a pasi túl tökéletes.Ha nem lenne kikéne találni.
Te úr isten Bella!Mikre nem gondolsz.Dorgáltam le magam.
Gyorsan visszafordultam a kajám felé és elkezdtemenni,mert Edward is talált magának kaját,és ő is hozzám hasonlóan leüllt velem szembe.
Elkezdett enni,de egy pár kanál után megállt az evésben és szólásra nyitotta azt a sexy száját.Megkell hagyni nagyon izgató tud lenni ha nem csak beszédre használja őket.
-Mi volt ez?
-Micsoda?-tudtam mire gondol,de inkább nem hoztam fel a témát.Túl ciki.
-Tudod te azt nagyon jól!-egy hirtelen mozdulattal mellettem termett,megfogta a tarkómat és…

  1. Bella pizsomája:http://www.xtclingerie.co.uk/images/Baby%20blue%20baby-doll.jpg
  2. Edward és Bella:https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgh6JIHCAVdn-qoNvxFw7gXZNtvN26dnlD5TedMf_hzL0OUQJhLQWl-uxgODJy10FZluZZBQHLAuCJaFCf-xYNbW9MRkbf7UQDAhJzz8lh7DVQ6vkRX89ihLefNfqh1MADQkTIld_2U6aND/s1600/Edward-Bella-isle-esme-6745916-486-444.jpg
  3. Konyha:http://www.paneltuning.hu/images/konyha_504.jpg
  4. Bella szobája: http://maldiv-szigetek.com/szallodak/deluxe/images/maldivszigetek_shangrila_haloszoba.jpg
  5. Bella fürdője:http://lakbermagazin.hu/images/stories/gallery/cikkek/furdoszoba/luxus-furdoszoba-lineatre/lineatre-klasszikus-furdoszoba-01.jpg
  6. Edward szobája:http://www.pto.hu/gallery/1/1-2392.jpg
Palota Belseje:http://mek.niif.hu/01900/01902/html/cd6/kepek/tortenelem/to136bv95299.jpg

1 megjegyzés:

  1. Ugye nem gondoltad komolyan, hogy itt hagyod abba? O__________O
    Tisztában vagy vele, ha nam kapom meg, hogy mi lesz ezután, megőrülök? XD
    Istenem annyira jó volt!
    Bár most Edward kicsit vad volt, de kifejezetten tetszett! :D
    Nem hiszem el, hogy Bella még mindig arra a nyomorék Alecre gondol -.-
    Légy szíves nagyon-nagyon gyorsan hozdd a frisst! :)
    Várom :)
    Puszi d. ~

    VálaszTörlés