Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. június 24., péntek

3.Fejezet


    Ahogy múlt az idő,úgy lett egyre rosszabb a távolság a szeretteimtől.Valamiért úgy éreztem,hogy valaki hiányzik az életemből.
    A suliba ahova jártam,nem igazán tetszett senki.Tudom,hogy Alec ott van nekem otthon,de valamiért kellett más is.Tudom,hogy ez nem valami fer tőlem vele szemben,de hát mit tudunk tenni.Néha napján már azt sem tudom,hogy hol áll a fejem.
Tehát ebbe a suliban tengődök már 5 éve.Öt éve nyomom a padot a jogi karon a Velmont-on.Ez egy vámpír egyetem.De megnyugtat a tudat,hogy már csak 2 év és mehetek haza Volterrába.Ahol vár apa,anya,testvéreim és Alec.


2 év múlva

   Szabadság!!!!!
Már a repteren voltam,mikor teljesen felfogtam,hogy már indulok haza és közel 3 órán belül otthon leszek.Már csak visszakell rázódnom a saját szerepembe.
Mikor felszálltam a gépre szépen elővettem az egyik kedvenc regényem és elkezdtem olvasni.Ahogy rohamosan fogyott az időm míg hazaérek,úgy egyre többet gondoltam Anthony-ra.Vajon mi lehet vele????
Bár cseppetsem értem,hogy miért érdekel ez engem.

(Anthony sz.)

  Már 7 éves vagyok.De úgy nézek ki mint egy 22 éves felnőtt ember.Na igen.Ez az átka annak,ha vámpír nemz.7 év alatt növök ekkorára.
Viszont van egy nagy hibám.Nem alszom valami jól.Sőt.Minden éjjel arról álmodom,hogy van egy vöröshajú lány aki előlem fut és sose érem el.Vagyis de elérem,de mindig felébredek mielőtt meglátnám az arcát.Lassan már azt hiszem,hogy befogok golyózni.
Most is épp egy csajjal ülök egy étteremben,de halálra unom magam.Annyira unalmas,hogy az már néha fáj.De sebaj.Legalább kiélhetem férfiúi vágyaimat ma is valakin.Szinte minden éjszaka más csajt döngetek.Nem is értem néha saját magam miért csinálok ilyeneket.Talán azért,mert nem tudom élvezni az életet?!Nincs kivel megosztani?!Nem tudom.
Ennél furább már csak az,hogy 12-en vagyunk testvérek de például a legidősebb nővéremet még nem is láttam.Vajon miért?Volna egy tippem rá.Lehet,hogy ronda és félnek,hogy nem tudnám elvenni?Vagy talán kövér?Nem.Elena tök vékony.Igaz is.Ő kimaradt a sorból.Még nem ürítettem abba a csodaszép lányba.Gondolatmenetemből ez az unalomfirkász zökkentett ki:
-Te Anthony,szerintem már befejezhetnénk a vacsit és a lényegre térhetnénk.-cincogta azzal a fülsértő hangjával.
-Persze,persze mehetünk.
Miután kifizettem a számlát egy közeli szállodába siettünk.Gyorsan kikértem egy szobát és már azon kaptam magam,hogy a csaj száját tépem és a falnak nyomom az egész testemmel.Ő sem tétlenkedett.Azonnal ingem alá furakodott a kezeivel és ott simogatott.Mondjuk mindig is feltudtak izgatni a lányok kellő képpen.Éppen csakhogy egy menetre jó legyen.
Lassan felemeletem és a hálóba vittem,majd szépen komótosan az ágyra fektettem.Mikor már a pólójától megszabadultam,akkor a melltartóján keresztül izgatni kezdtem a kezemmel a melleit.Ő közben egyre türelmetlenebbül simogatott mindenhol ahol vsak ért,majd elkezdett vetkőztetni.hamar megszabadultam a ruhámtól és olyan hamar én is megszabadítottam a feleslegesnek ítélt ruháitól.Most már tényleg úgy véltem,hogy munkába lendülhetnék.Így magamévá tettem apró testét.gyorsan hajtottuk magunkat a végső beteljesülés felé,ami nem váratott sokáig minket.
Hát igen.Ez is egy érdekes éjjel volt.
Másnap reggel tök frissen ébredtem.Hazamentem a palotába,felöltöztem a szokásos öltözékembe.
Nyakkendő,zakó,lakkozott cipő……
Majd végeztem a dolgomat.Már komolyan hiányzott ez nekem.A palota sürgés-forgása,hiszen kicsi kisfiú korom óta csakis a karácsonyt és szünidőt töltöttem itthon.Az egész gyerekoromat egy különleges iskolában a GYM magániskolában,ahol olyan vámpírokat képeztek ki,mint én.
Megtanították hogyan kell gyorsan és fájdalommentesen ölni.Különféle harcászati technikákra megtanítottak.
Úgyhogy hasznomra vált.De mivel most apám kivett a suliból,most majd kevésbé tehetséges diákok körében fogom osztani az észt.Holnap lesz az első napom.Már nagyon várom.Sajnos az első osztállyal fogom kezdeni ahova kis 1-2 éves gyereke járnak.nagyon gáz lesz a helyzet.De jóbarátom Kellan szerint vannak ott velem egykoruak,sőt még idősebbek is.De csakis ez az egy nyugtat meg.
Ahogy róttam a folyosókat a palota falain belül,Jane jött velem szembe.
-Mr.Musen?Hova igyekszik?
-Hát Jane most megyek állampolgári ismeretekre Mrs.Poch tanárnőhöz,majd kortárs táncórára Mrs. Fellegenhez.Délután meg gondoltam kiugrok egy kicsit lovagolni a haverokkal.
-Oh.Értem.Bocsásson meg de most rohanok.Tudja a nővére mostanában jön haza és már nagyon izgatott vagyok,mert már évek óta nem láttam.-majd sietősen távozott is,de előtte még gyorsan lezavart nekem egy pukkedlit.
Ez érdekes.Izabella hazajön???Fura.Valamiért ez boldogsággal tölt el,pedig még nem is ismerem őt.Ezen inkább nem is rágtam magam tovább.Ráérek ezzel holnap foglalkozni.

Este mikor már kissé elfáradtam a sok rohangálásba úgy döntöttem,hogy ma inkább nem támadok le senki sem a kanosságomal.Az éjszaka folyamán megint szarul aludtam és csak forgólodtam.Az álmomban megint az a vöröshajú lány szerepelt aki csak futott és futott előttem,majd megállt.Már nyúltam is érte,hogy lássam az arcát mikor……

Azok a gyönyörű vörös íriszű szemek.Az arca olyan sima volt,mintha megtaláltam volna a tökéletes lányt ezen a földön.Ahogyan a száját mosolyra húzta,hát most állt be az agyhalál.Meg aza alak,egyszerűn leírhatatlanul gyönyörű volt.
Viszont volt egy kis kvarc ebben a dologban.Ilyen lány nincsen,csakis az álmaimban.Egyszerűen nem hiszem el,hogy itt áll és engem néz a rejtélyes nagy szemeivel.
Már mikor épp megakartam volna érinteni az arcát,úgy kezdett az alakja halványodni.Egyből rájöttem,hogy hamarosan felfogok ébredni és tovaszáll a szerencsém.

De megtörtént.
Mikor már egy olyan 10 perce ott feküdtem és a lányon gondolkodtam,beláttam,hogy idje lene felkelni és elindulni az edzésre.Éppen,hogy odaértem időben az edzőterembe.Azonnal mehettem és állhattam fel a futópadra ahol minden nap fogok majd futni kb 3 óra hosszát.Pont állítottam be az időt rajta,mikor a mellettem lévő futópadra is állt fel valaki.Ezalatt a 7 év alatt azt hittem mindenkit ismerek a városban,de tévedtem.Az a lány állt fel a padra akit az álmomban láttam.
Gondoltam,menten lefordulok innen,ha valaki nem fog meg.Teljesen képtelenségnek tarottam,hogy az a lány legyen,de így volt.
Ennél meglepőbb már csak az volt,mikor észrevette,hogy őt nézem.Amikor rámkapta a tekintetét,ugyazt a meglepődöttséget olvastam ki a szemeiből,mint amit most én is átélhettem.
Értem.Tehát te vagy az.Abban a pillanatban esett le,hogy ő ki.Miért is álmodtam róla 7 éven keresztül.Ő vörös valójában a saját nővérem akit majd elkell vennem.

  1. http://4.bp.blogspot.com/_hJP7dLYeUUA/TDhFchxzfvI/AAAAAAAAE1o/L5ekT7WqdEU/s400/edward.png
  2. https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEht4XJXvF7Px_6pSDW7gLf4x8XXRAOaM1BuUXMjhuOGfQq8nde4xqM8iQfFkvl_xsbVBXaMOM2jRYYnzMuDObb9ZloWo6KhhdOsqsxgoHQTdpotpMCcZLvSCPRKBvXgxyj1N5azE2UnVVw/s1600/Bel+Ami.jpg
  3. http://blogol.hu/pikz/alkonyat/Jane_Volturi_by_rapedoll.jpg
  4. http://ingyeneshatterkepek.eu/hatter/eredeti/162.jpg


2 megjegyzés:

  1. szia

    nagyon tetszett és mostmár egy kicsit kitisztult a kép is előttem :D
    alec-et nem nagyon csípem szóval remélem h bella és anthony v. is edward - ezt jobban szeretem :D - hamar összejönnek és lesz sok bonyodalom :)
    najo annyi azért mégse :)

    nagyon várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Am úgy fura,de olvasom az egyik blogodat! :D
    A félvér szerelmet!!!! :P

    VálaszTörlés