Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. június 25., szombat

4.Fejezet


(Bella sz.)

    Mikor itt állt teljes valójában teljesen lefagytam.De ahogy észrevettem ő is meglepődött.Teljesen lehetetlennek tartottam,hogy ő vele egy osztályba járjak.Ezt nem hiszem el.Kicsit sokkoló volt.
De ember azt megkell hagyni,hogy nagyon jól néz ki.Az egész lénye annyira szép volt,hogy csak tátogni tudtam.mert hang nem jött ki a torkomon.Testalkata nem volt kigyúrt inkább az a szálkás tipus volt.Istenem,de az a ruha egyszerűen észveszejtően állt neki.És az arca,mintha egy divatmagazinból lépett volna ki.Hadjuk meg apa és Elizabeth nagyon jól összetudták őt hozni.A haja meg amásik ami irtó sexy-n állt neki.De mielőtt még furállta volna,hogy elég feltünően bámulom inkább a feladatomra próbáltam figyelni.Gyorsan beállítottam a 3 óra hossza futást majd elkezdtem az edzést.Egy ideig nem is figyeltem,hogy ő elkezdte-e egyálltalán.Majd egy kis idő elteltével már em bírtam és arra néztem.Pont abban a pillanatban mikor arra néztem,akkor kapta el rólam a tekintetét.Ez egy kicsit hízelgő volt az így is elég nagy egomnak.Mikor letelt a futási időnk,ő balra ment én jobbra.Mondhatom csodás.Itt futottunk egymás mellett de egyikünk sem szólt a másikhoz.Már előre érzem milyen jó is lesz a kettőnk tesvéri kapcsolata.Jó szar.
Hát lassan már reggel 8 óra lett mikor a többiek megjöttek az edzésre.Inkább nem is foglalkoztam többet Edwarddal.Jobbnak láttam a tudásomat gyarapítani.Már Jane is befutott,meg még jó pár haverom akiket évek óta nem is láttam.Jókat viccelődtünk,nevettünk,hülyültünk mikoris Jane szólt:
-Te Bella.Tudsz róla,hogy valaki már egy jó 15 perce téged bámul?
Megkerestem a szememmel az illetőt,hát kellemeset csalódtam.Persze,hogy csakis Edward bámulhat engem,ki más.Mily meglepő.
-Ja Ő.Nem baj!Én nem foglalkozok vele.Tedd te is azt.Már megszoktam,hogy megnéznek a fiúk.-mondtam neki szórakozottan,hiszen mert ez így volt rendjén.Már hozzá soktam,hogy a fiúk megérdezik nem randiznék vele vagy járnék-e velük.
Jane nem is szólt erre semmit,inkább tovább csináltuk az edzésprogramunkat.Nem volt nehéz,hiszen a Gym-ben sokkal erősebb gyakorlatsorokat kellett elvégeznünk.

Mikor már lassan az edzés végére értünk megkértem a tanárt,hogy nem ugorhatnék-e ki a mosdóba egy percre.Megis engedte.Mikor elhaladtam a fiúk mellett edward sehol nem volt.Ez addig nem is fogalkoztatott,míg megnem történt az……..

Ahogy beértem abba a folyosóba ahol a mosdó van,pont elhaladtam egy raktárajtó mellett.Abban a másodpercben mikoris elhaladtam előtte az ajtó kinyílt és berántottak rajta.Még teljesen felsem fogtam,hogy mi történik.Csak annyit észleltem,hogy az ajtót kulcsra zárják és a hátan nekinyomódik,miközben egy gyönyörű vágyakkal teli vörös szempár nézett velem farkasszemet.Még egy olyan 5 másodperc töredékéig néztük egymást,majd csak azon kaptam magam,hogy ajkai az én ajkaimat kutatják fel.Olyan szenvedélyes volt,hogy azt hittem mentem kiolvadok a kezei közül.És a lefurább az egészben az volt mikor én visszacsókoltam.Nem tudom mi ütött belém,de szügségem volt erre,mint szomjazónak a vízre.
Egyszercsak megfogta a derekam és közelebb rántott magához,úgy hogy már a csípőnk is összeért.Egy pillanatra elkapott az ideg,hiszen nem érhetne össze a csípőnk.Ez nem szabályos.(csak azok csípői érhetnek össze akik már lefeküdtek egymással-írói közbekotyogás)
De hamar elfelejtkeztem erről az apró tényről mikor elkezdte simogatni a csípőmet a ruha alatt.Én sem maradtam tétlen.Kezeimet befurtam a pólója alá és hátát kezdtem el simogatni fel-le mindenhol ahol értem.Lassan elkezdett tolni egy heverő felé,amit eddig még észre sem vettem itt.Bár nem is csodálom.Még mindig csókolt,de egyre türelmetlenebb lett,idővel már nem a szám csókolgatta,hanem a nyakamra tért át.
Miközben elfektetett az heverőn én közben átkulcsoltam a lábaimmal a csípőjét.Majd ő egy kis lökést tett az ágyékom felé mire én belenyögtem a csókunkba.Erre ő csak még jobban beindult,mert egy pillanat mulva már csak azt vellet észre,hogy a póló már nincs rajtam.csakis egy sportmelltartó volt rajtam.
Nem akartam lemaradni,így én is seperc alatt eltávolítottam a feleslegesnek ítélt ruhájától.Márcsak nadrág volt mindkettőnkön.Már éppen nyúltam volna a nadrágjához,hogy a lényegre térjek,miközben ő a felsőtestem csókolgatta és kezeivel a mellemet masszírozta,de még a melltartóm anyagán keresztül.
Halk kopogás szakította félbe az iménti kis akciónkat.Edward csak fel nyögött én nagynehezen elengedett.
-Odabent van valaki?-kérdezte idegesen Jane.
-persze.Én vagyok az.-kissé idegesre sikeredett a hangom.
-Jól vagy?
-Igen,csak gondoltam…..-most lész okos bella,mit mondjak neki?Hogy bocs kufircolni volt kedvem????
-Oké semmi gáz csak siess , mert már az edző bá keresett meddig leszel még távol.
-Menjél csak,majd én is megyek.-úgy éreztem,hogy ez egy jel,hogy ne csináljak hülyeséget.Lassan Edward felé fordultam és kérdőn néztem felé.Majd megszólalt:
-Ömmmmm…..-eléggé fura arcot vágott,de a legfurább az volt mikor a kezét nyújtotta felém.-Szia!Anthony vagyok.Királyi család!-susogta felém miközben megfogtam a kezét.Szinte éreztem ahogyan pattogtak közöttünk a szikrák.
-Hello!Meglepő,hogy ezt mondom,de tudom,hogy ki vagy.-megeresztettem azért bátorítólag egy mosolyt!-Amúgy Bella vagyok.Nemesi vér.
-Lehet,hogy meglep de én is tudom.-motyogta alig halhatóan.Én is kezet nyújtottam.De úgy gondoltam,hogy indulnom kéne így felálltam és megerestem a pólómat és felhúztam.Úgy mentem ki,hogy még vissza se néztem.Hát igen jobb ez így.nem akarom megismerni,meg semmit sem akarok vele.
Én másba vagyok szerelmes.Azt hiszem.És az nem más mint Alec.Ezelőtt 7 éve mgkért és én igent mondtam.Én ő hozzá fogok menni.Engem nem érdekel apa és a hülye törvényei.Ha kell elszökök vagy akármi.De őt nem.Edwardot nem tudnám szeretni.Amit az előbb éreztem odabent az csak a hiány.Igen!Az csak Alec hiánya.Jó is,hogy rajta jár az eszem,most haza is megyek és eleget teszek a kötelességemnek,miszerint én Alecet szeretem.

……

Még aznap délután apám a trónterembe hivatott,miszerint beakar nekem mutatni valakit.valahogy sejtettem,hogy kit szeretne bemutatni.
Amikor beléptem a terembe nem is volt senki más bent,csak Edward és apám.Ahogy közeledtem feléjük,úgy lettem egyre izgatottabb,hiszen délelőtt még őt csókolgattam.Most meg úgy akarok rá tekinteni,mint az öcsémre?Kicsit fura lesz a helyzet.
Legelőször apámnak gyorsan lezavartam egy gyors pukkedlit,majd szólásra nyitotta a száját.
-Izabella,kislányom.-kezdett bele.-Szeretnélek bemutatni a legidősebb öcsédnek.Ahogy sejtem tudod te azt,hogy nem csak testvéri találkozó ez.-ezen a mondaton apám akaratlanul is,de elmosolyodott.nem értem milyen alapon gondolja azt,hogy valamikor én szeretni tudnám azt az embert aki megkeseríti majd az életem.Kicsit mondjuk felis háborodtam ezen a valószínűtlen tényen.
-Apám.mondja csak!Hogy kéne értenem azt,hogy ez nem csak testvéri találkozó is ez?Talán boruljak a nyakába, vagy mi?-teljesen kikészültem.Mégis,hogy képzeli,hogy én és ő.nem is ismerjük egymást.Nem is tudok róla semmit.és azt várja el édesapám,hogy szeressem????
-Sehogy Bell sehogy!csak légy nyitott mindenre csak erre az egyre kérlek.-Csak én hallottam rosszul vagy ezzel azt akarja mondani nekem,hogy nyugodtan tegyem szét az öcsémnek a lábaimat,mert a törvény ezt mondja?Hát azt már nem.
Viszont eszembe jutottak a délelötti események és hirtelenjében elszégyelltem magam,hiszen ma gyakorlatilag ha nem szakítanak félbe akkor megdugatom magam Edawddal.
De szerencsémre a dühöm erősebb volt és hirtelen sarkonforultam lenyomtam egy illedelmes köszöntést testvéremnek és a fejéhez vágtam:
-Még van 70 évem,hogy kitaláljam miért is ne menjek hozzád!


U.I.: 77 éves korukban a fiúknak arát kell választani,mert különben nem léphetnek trónra. :D

2 megjegyzés:

  1. Szia

    Úristen egyre jobban tetszik ez a történet! :D
    Nagyon király, de néha elvesztem a fonalat, de ez nem gátol meg abban, hogy olvassam!
    Bellát nem igazán értem... Ő is érezte - gondolom -, hogy Edwardnál más érzések törtek fel, mint Alec-nél. Simán ott kéne hagynia Alecet és kész!
    Várom a kövit! :)
    d.~

    VálaszTörlés
  2. U.i.: Láttam, hogy irtad az előző fejinél, hogy olvasod a blogom! Ennek nagyon örülök! :) Esetleg egy linkcsere? Ha igen nálam válaszolj lécci chatbe! :)

    VálaszTörlés