Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. június 28., kedd

5.Fejezet



        Olyan ideges voltam,hogy megsem vártam mit reagál erre az egészre.Apa is csak kapkodta a fejét kettőnk között.Amint kiértem a teremből,egyből a szobám felé vettem az irányt.Szerencsémre Alec nem tartózkodott odabent.Most semmi hangulatom nem lett volna hozzá.Néha nem is értem minek vagyok vele,hiszen nem éppen úgy viselkedünk,mint egy normális szerelmespár.Nem fogja meg a kezem,hozzám sem ér,csak megcsókól hébe-hóba mikor eszébe jut.És még ő mondja,hogy mennyire szeret.ha szeretne nem lenne ennyire távolságtartó tőlem.persze igen,mindig ezt mondja.
„Bella,kicsim.Tudod,hogy nem tehetem,mert törvény.Apád kettészedne,ha megtudná,hogy egy rossz ujjal is hozzádértem.”
Ez a sok sületlenség.mért nem képes megmondani,hogy egyszerűen nem kíván?Ezekkel az üres szavakkal csak mégnagyobb falat épít közénk.nem minthamár ígyis elég magas a fal közöttünk.Főleg azok után amik ma történtek.Áááááá!Most minek hoztam fel ezt a témát?
Megint ugyan ott vagyok.
Edward!
Egyszerűen felfoghatatlan,hogy mi zajlik le bennem.Na jó!Elég!Valamit kezdeni kéne magammal,így fogtam magam és átöltöztem.levettem ezt a sok réteg szoknyát,harisnyát,fűzőt,ingeket és szétbontottam a hajam.igen hosszadalmas amíg átöltözöm.Néha ez már nyomasztó tud lenni.Tehát,átvedlettem a gúnyám egy egyszerübb ruhába.Miután végezetem a dolgaimmal a szobában,pont mikor mentem vola ki,hát kibe boltok?
-Alec,szia már kerestelek!-kicsit meglepődtem mikor megjelent hiszen úgy tudtam ma csak este ér haza.
-Szia édes.De mi lenne,ha nem meglepettséget olvasnám le az arcodról,hanem a szerelmedet irántam.Már kislány korod óta ismerlek,de amióta hazajöttél más vagy.Történt valami?-kicsit fura volt ez a monológja,sőt meglepő.Nem erre számítottam.
-Nem,nem.Csak furcsa volt a helyzet,hogy már itt vagy.Hiányoztál.-Majd ajkaira hajoltam és egy szerelmes csókot nyomtam a szájára.Hmmm.Nem olyan Mint Edwardé.Sőt a szikra sincs meg.De nem ez hülyeség.Csak beképzelem ezt.Szeretem Alecet.
Mikor szétváltak ajkaink én sürgős dologra hivatkozva gyorsan elhúztam a csíkot!Kimentem az istállóba és úgy gondoltam,ha már ilyen szép napos időnk van elmegyek lovagolni egyet a birtokon.Így hát lóra pattantam és a nap hátralévő részét lovaglással töltöttem el.
Este mikor a palotába értem a bejáratnál anya várt.(írói közbekotyogás-a vérszerinti anyja,Helen)
-Hello anya.Baj van?-érdekes volt,hogy idekint áll és engem várt.nem szokott ilyet csinálni.Rendszerint mindeig marcussal töltötte ide nagyobb részét.
-Kislányom,Elena küldött,hogy szóljak neked,igyekezz mert ma bulizni mentek le a városba.
-Azt nem mondta,hogy hova?
-De-de.Az eclipse-be mentek.
-Oké.Köszike.-gyors puszit nyomtam az arcára és már repültem is.
Alec nem fogadta valami jól,hogy ma este nem leszek itthon.Nem is igazán értettem,hogy mi a problémája ezzel,hiszen velem sosem jön ilyen helyre.Mindig azt ecseteli,hogy ez nem az ő stílusa és örülne ha felnőnék végre.Ezzel mindig kitudott akasztani.És ez most sem volt másként.
Mire végeztem Elena meg néhány testvérünk már kint vártak a palota előtt.Akkor kaptam sokkot,mikor ikertestvérem közölte,hogy ma újdonsült öcséink is jönnek.Valamiért ez nekem annyira nem tetszett.Persze nekem nincsenek előítéleteim másokkal szemben,de azért mégis.hogyan fogok én Edward szemébe nézni azok után amiket ma délután a fejéhez vágtam?
-Sziasztok!-köszönt a két jómadár kórusban!
-Elena?-furdult Edward hozzá mosolyogva.
-Igen?
-Mond nem gáz ha ma veletek megyünk?
-Ne is törődj ezzel.Majd megszokunk titeket!-ezzel leintette őket és már indultunk is.
A palotától nem volt messze a város,így gyalog mentünk.Mindenki elöl ment kivéve edwardot,engem,Jane-t,Heidités Renatat.Én most Heidivel elegyedtem beszélgetésbe,aminek nem más volt a témája,mint ő.annyira istenítette már,hogy az szinte beteges volt.mondjuk ők már régebb óta ismerik mint én de akkor is….mégi csak az öcsém.
-Hallod,Bell?Nézd már milyen jó segge van.És az a hát?Egyszerűen elolvadok.-azt hitten metem összepisili magát ahogy áradozott róla.
-Te Bell!Mond csak szerinted milyen?-kérdezett rá Renata is a szóbanforgó személyre.
-Mi van itt?Most már mindenki róla fog beszélni?-fakadtam ki rögötön.Ez szinte hihetetlen.ki ez a pali,hogy elég egy pillantás és minden lány a lába előtt hever?

-Hali csajok!Nem baj ha csatlakozom?-mintha semmi se történt volna az előbb,idejött és bepofátlankodik a körünkbe.Jane is csak nézett,mint jani a moziban.Mi van veled ember!
-Képzeld baj.És mi lenne,ha arrébb játszanád Mr. Egót?
-Ó.Megszólalt Mrs. Tökéletes.nem ismersz.Attól,hogy a nővérem vagy még nem kéne játszanod az anyám.-vágta rá pimaszul.És még mellé megajándékozott egy győzelemittas mosollyal is.Hát lesül a pofámról a bőr.-Ja,és jobb lenne,ha becsuknád a szád.Eléggé büdös lett itt hirtelen.Inkább azzal foglalkoznál,hogy higénikus legyél ahelyett,hogy engem ócsárolsz egyfolytában.
Ezzel én úgy gondoltam,hogy befejezetem mára a bulizást és inkább elmentem.Szóltam a lányoknak,hogy ma inkább kihagynám az erszd el a hajad dolgot.Úgy is holnap korán kelek.
Beládták,hogy nem tudnak rávenni erre és elengedtek.
Sajnos álmos még nem voltam,így elmentem egy kicsit kiszellőztetni a fejem.Egyszerűen kibaszottul szarul estek az öcsém szavai.Nem is tudtam ezeket hova rakni a fejemben.Mért utál engem?Mondjuk lehet megérdemeltem,azokután ahogy ma én is beszéltem vele,de ennyire durván azért mégsem adtam a tudtára,hogy „bocs de utállak”.
De ezek után akkor én is így állok hozzá.Így játszunk akkor jó.Ő is bunkó,akkor én is bunkó leszek.nem kell,hogy szeressen.Nem?Akkor meg?Levegőnek nézem,vagy csak nem beszélek vele és kész.
Ezt a dolgot majd csak apuval kell valahogy megemésztetnem.de ez majd még csak a holnap zenéje lesz.
Már ejjél 11 volt mikor feltűnt,hogy lassan 3 órája sétálgatok a városban.Fogtatm magam,hazamentem.Miután vettem egy gyors zuhanyt befeküdtem Alec mellé az ágyba és egy kis idő múlva utolért az álom.

Reggel kipihenten ébredtem.Gyorsan felkapkodtam az edző ruháimat és futottam le reggelizni.Az asztalnál már ott üllt édesapám,anyám és a többiek is.Márcsak Edward hiányzott az asztaltól.Mikor odaért velem szembe üllt le.Ekkora mázlim is csak nekem lehet.Ez van.Azt kell szeretni amink van.Bár az én esetemben.Inkább a pokolba küldtem volna,mitsem egy asztalnál egyek vele.
Gyorsan tápoltam valamit és már rohantam is az edzésre.De mielőtt leléptem volna apámnak odaszóltam,hogy beszélni szeretnék vele még a mai nap folyamán.miután ezt lerendeztem már tényleg rohannom kellett a csarnokig ahol ma tartották az órákat.
A mai nap elégg egyszerű gyakorlatsorok voltak.Tanultunk újfajta fogó modszereket,támadó módszereket,védekező módszereket,amelyeket kiválóan tudjuk majd hasznosítani a csatamezőn. Néha-néha azért Edwardra pillantottam aki szintén engem bámult.Kicsit zavarba ejtő volt,hogy engem néz és közben elhord ilyeneknek.
Mikor végeztünk mára én gyorsan átöltöztem és elmentünk a haverokkal kajálni,hiszen mégcsak reggel 11 óra volt.Egy közel étteremben leülltünk és közben régi sztorikat meséltünk egymásnak.Éppen egy nagy mesélés közepén tartottam,mikor megszólalt a mobilom.
-Szia csajszi!
-Hello!mi van veled?-nagyon boldog voltam mikor meghallottam a hangját,hiszen ezer éve nem beszéltünk.
-Á semmi különös.csak vagyok.Te figyu?Mit szólnál ahhoz,ha új filmet kapnál?-kérdezte izgatottan.
-Az tök jó lenne.Mit szólnál ahhoz,ha most ezt a kérdést elnapolnánk és megbeszélnénk egy talit valahol itt a városban?
-Persze.nekem jó.Mondjuk 7kor a Plaza Bell-ben?
-nekem jó lesz.Akkor 7-kor.Szia!
-Szia.
Mikor letettem a telefont és egy igen széles vigyor üllt ki az arcomra.Mindenki csak nézett,de mikor elmeséltem,hogy mi lesz akkor már csak örülni tudtak velem együtt.
Egy új film.Az nagyon jó.Főleg úgy,hogy a suli miatt mostanában nem forgattam semmit.Annyira belemerültem a dolgaimba,hogy még az apával való megbeszélésemet is elfelejtettem.
Miután megkajáltunk kimentünk az autópályára.Mi vámpírok eléggé rajongunk a kocsikért és a gyorsaságért.Pár haverral mindig szoktunk verenyezni a hecc kedvéért.Hát ez most sem volt másképp.de azuttal nem én ülltem volán mögé,hanem Renata.Hát igen Renata igen jól tud vezetni.És ezt meg is csillogtatta a fiúk előtt.Ő nem csak jól vezet,hanem mindössze nagyon sexysen is csinálta.
De hát mint mindig most is ő nyert.Most szépen 10 000 dollár böszke tulajdonosa lehet.Olyan boldog volt.De mikor megláttam az arcát,már előre tudtam,hogy mi lesz a sorsunk.Igen.mi most 4-en elmegyünk egy vásárlótúrára.
Miután letudtunk a vásárlást én hazamentem,és elkezdtem készülődni az estére.Majd’ kigrottam a gőrömből annyira izgultam.
Alecet most sem láttam sehol.Gondoltam biztos egy ujjabb csinibabát boldogít.nem is értem mit húzom fel magam az ilyen dolgokon.Hiszen megbeszéltük,hogy amíg össze nem házasodunk sajnos így fogunk élni egymás mellett.Akkor ez engem mér bosszant?Na mind1.
Már éppen indultam volna ki a palotából,mikor apa kiálltott utánam.
-Bella,nem akartál te velem beszélni?-a francba kimet a fejemből.Bocsi.Egy perc és megyek.Azonnal felhívtam Stefanit,hogy ez most nem fog összejönni.Megértő volt és elnapoltunk.
Már előre féltem apa reakciójától.Remélem megértő lesz.Bizonyára nem szándékozik erővel valaki olyanhoz odaláncolni a lányát akit nem is szeret.
-Na mondjad!-szólt apa egy kicsit ridegen.
-Hát az a helyzet,hogy Edwardról akartam beszélni veled.Én engem nem tudsz arra kényszeríteni,hogy szeressem,mert igazság szerint nagyonis utálom.-apa eléggé meglepődött,majd rendezte vonásait és a nyugalomból átválltott dühbe.kicsit megilyedtem.
-Izabella Maira Musen Volturi.Te igenis közel 70 év múlva Mrs. Musen leszel.ha kell erőszakkal hozzáadlak.nem érdekel,hogy utálod.Rád is vonatkozik a törtvény.Nincs kivétel.És azt sürgősen elfelejtheted,hogy te valaha is hozzámész Alechez,mert ha kell sajátkezüleg gondoskodom róla,hogy Alecet többé ne kásd.értve vagyok????
-De engem nem érdekel Anthony!Érsd már meg?Én sohasem fogom őt szeretni.-azzal,hogy ezt az utolsó mondatot kimondtam,apa felállt és egy másodpercen belül márcsak azt érzékeltem,hogy az arcomon csattan apa keze.Hirtelen elsötétült a világ és ettől fogva kiesett minden.


  1. Bella bulizós ruhája:http://alkupiac.hu/kepek/termekek/08100/8132_1_exkluziv-sexy-olasz-feher-flitteres-tunika.jpg
  2. Bella általánosságban hordott ruhája:https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhIkGw6q0ToceVWS91crSJ9hqvgQJWY1PBR_QhIcXmZehWF1NJRwAR6oIMEJ54-2pg0bb6J2GhQj_p9ooP8BdcOb33xwolY5N2OlstAsv3xBFIq6GdyqebSypYIa29M4b-EFFQdVDzRoPqW/s320/kris-oldnylon2.jpg
  3. Bella elmegy kajálni:http://static.glamouronline.hu/db/06/05/kristen-stewart-200x-d00003605d1b296fbe216.jpg
  4. Edward buli estéjén:http://thecount.com/wp-content/uploads/Robert_pattinson_Airport_jfk_twilight.jpg

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett!
    Imádom és annyira örülök h ilyen hamar hozod a frisseket!
    A vége.. húúú :D
    Várom a kövit :D

    VálaszTörlés