Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2015. december 2., szerda

46.Fejezet





Rosalie szemszög

Sok minden történt. Azt hiszem hosszú lenne leírni hogy mik történtek. Én olyan személyként aki kivülállónak számít,kicsit nehéz megállapítani a felek álláspontját. Szerény vélemény a dologról csak annyi,hogy totálisan tévedtem Edwarddal kapcsolatban. Neki tökéletes élete volt és most is az van csak nem ismeri fel.MÉG. Majd idővel. Lassú víz partot most – tartja a közmondás.
Mikor megtudtam hogy Edward Volturi klánból azármazik nem kicsit akadtam ki. Egyszerűen maga a sátánnak láttam,de mellette ott volt az is hogy megsajnáltam. Szerencsétlen nem tehet arról hogy kik a szülei. Egyenlőre csak a barátainkat válogathatjuk meg, a családunkat nem. A másik ilyen sarkalatos pont nálam azok a nővérei voltak. Elismerem hogy tényleg szépek. De Isabella egyszerűen tökéletesen gyönyörű. Eddig azt hittem nincs nálam sugárzóbb,de van.  A másik kiakasztó az volt hogy ugyanúgy hívják,mint Bellát és kísértetiesen hasonlít az emberi Bellára. Hátborzongató. Nem csodálom hogy Edward össze van zavarodva.
Ezzel kapcsolatban sokat beszélgettem már Emettemmel, de sajnos ő is így látja a helyzetet. Nem irigylem öcsémet. Aki igazából,ha belegondolok akkor KIRÁLY. De felmerült egy kérdés bennem. Akkor ha most eddig nem ő kormányzott akkor ki töltötte helyét? Ezzel kapcsolatban megyek és megis kérdezem Arot.
Amint a terem elé értem kopogtam is és be is invitált magához.
-Szervusz Rosalie.Mi a gond? – tért a lényegre rögtön.
-Üdvözöllek Aro!Egy kérdésem lenne hozzád!
-Mondjad nyugodtan.Én minden problémát meghallgatok.
-Ki kormányzott Edward helyett míg nálunk volt?
-Tudod a törvény úgy szól,hogy nem lehet az ország trónján nő. Többekközzött is Isabellára gondoltam. Sokáig fohászkodtunk egy fiú gyermekért de nem jött össze.Aztán egyszer igen. Edward és testvére a legfiatalabbak. A lányomat Isabellát felkészítettem az uralkodásra csak önmaga ezt nem tehette meg. Világ életében arra tanítottam hogy szeresse testvéreit,de közülük leginkább Edwardot kell hogy szeresse. A törvény szerint Isabella nem ruházhatja át a trónt csak úgy Edwardra.
-Értelek Aro,de nem értem ezt teljesen. Ahogy kiveszem szavaidból azt mondod hogy Isabella csakis házasság révén maradhat a trónon. Hivatalosan Isabellát illeti az uralkodás kiváltsága,de Edward gyakorolhatja ezt a posztot,mert csakis férfiági öröklés van?
-Igen, de tudom hogyha Edward a fiú mért nem száll rá?
-Igen.Pontosan.
-Azért mert még mindig Isabella a legidősebb gyerekem. Attól mert fiú lesz a családban még a jog nem száll át csak úgy! A törvényünk az így szól és ezt tiszteletben kell tartanunk.
-De ha el kell vennie akkor ez azt jelenti hogy Isabella meg Edward férj és feleség. Akkor Edward őt keresi igazából.
-Igen őt,de ezt nem tudhatja meg mert abból óriási probléma lesz. Ki fog akadni.  – magyarázta Aro.
-Aro? Vannak unokáid? – tettem fel a lényeget az egészből.
-Persze. Alexander az unokám. Ő Elena lányom és Alen fiam közös gyereke.
-Ez beteg már bocsáss meg. Két édestestvér?
-Jah, ők nem testvérek. – teljesen elképedt azon hogy azt hittem hogy ők ketten testvérek.
-Rosalie figyelj! Anthony és Alan ikrek. Isabella és Elena ikrek. Mind a 4 gyereknek az apja én vagyok.Idáig stimmel. Aztán. A lányok anyja és a fiúk anyja nem ugynaz. A fiúk anyja az én mostani feleségem. A lányok anyja Helena Marcus felesége. Régen Helena az én feleségem volt,csak ami nem működik az nem működik. Ezért elváltunk. Aztán jóval később vettem el Elisabeth-et.
-Most már világos. Tehát ők 4-en csak féltestvérek. De akkor ez ugyanúgy vérmérgezés. De mindegy is mert nem erre voltam kiváncsi. És más unokád nincsen?
-De van. Anthony-nak és Isabellának is vannak gyerekeik.Csak ők is úgy mint Alexander ritkán vannak a palotában. Három gyerekük van. 1 ikerpár és egy lány. Hozzáteszem mindhárom lány. 1.Reneesme 2. Alisha 3. Hailey .
-Oh te jó ég. – már csak ennyit tudtam kinyögni.
-Rosalie! – kiáltott rám. – el ne merd mondani neki mert akkor óriási bajba fogsz kerülni. Majd Isabella elmodja neki ha úgy látja.
-Rendben Aro! – ezzel el is köszöntem és visszatértem lakrészembe,hogy felemésszem az imént hallodt információkat.

Anthony szemszög

Olyan gyönyörű érzés. Ahogy ajka végigszántotta ajkaim. Mintha a mennybe jártam volna. De ennél is fontosabb volt az a tudat hogy a saját nővérem csókol. MIÉRT? Ordította egy hang a fejeben. Ebben a percben ajkaink szétváltak és én értetlenül néztem rá. Egyetlen egy hang hagyta el ajkaim ekkor: SZERETLEK.
-Nem szerethetsz.-jött a velős válasz rá.
-Mért? – csodálozásom megnyilvánulásaként.
-Mert a nővéred vagyok és ennyi. Nincs miért.
-Ez nem válasz. És ha én azt mondom hogy szeretlek akkor ez van és ezt el kell fogadnod. – szinte kiabáltam már.
-Anthony ezt jobb lesz ha befejezed mert nálam ez nem használ már 1000 éve ismerlek és elviseltem az agyfaszságaid. Elzártam magam tőled pont ezért. Miattad elhagytam Elac-et miattad. Nem most fogom megint elbaszni az életem. Hopsz. – ekkor vágott egy meglepődött fejet. Nem értem. Mi van? Elbaszta? Elhagyta? NEM ÉRTEM…

1 megjegyzés: