Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2019. november 19., kedd

57. fejezet részlet

Aro szemszöge

Nagy dilemmában vagyok. Most hogy üzentem Carlise - nak, remélem fiamat elhozza. Szándékom szerint Elválasztom fiamat lányomtól. Reményeim szerint majd minden cécó nélkül aláírja a válási papírokat. Így most hogy ezt megléptem, hívatom is lányomat ez ügyben. Csak még ki kell találnom hogy ki lesz újdonsült férje, vagy az is megoldás lenne, hogy nem adom férjhez, hanem Anthony öccsét Alen-t állítom a királyságunk élére. Az öröklési törvény értelmében. Na ezt még eldöntöm.Eszmefuttatásomat egy őr szakította félbe. 
- Felség, Isabella őfelsége itt van. Beengedhetem? 
- Igen, be. Jöjjön. - válaszoltam.
Ahogy lányom bejött, látni lehetett rajta, hogy tudja miért hivattam.
- Lányom. Döntöttem kérdésedben. - kezdtem bele.
- Igen? És mi a döntés? - kérdezte lehangolóan.
- Elválsz. Igen kérettem Anthony-t, a papírokat már előkészítik nekem. - válaszoltam.
- És az mennyi idő? - tért a lényegre.
- Kb 1-2 hónap míg engedélyeztetik.
- Rendben. Kihez adsz hozzá? - kérdezte félve.
- Még nem tudom. Egyenlőre legyünk túl ezen. Nem biztos hogy férjhez adlak. Az is lehet, hogy Alennek adom át helyem. - válaszoltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése