Keress bátran kedvenc blogod kulcs szavaira :D

2011. január 13., csütörtök

2.Fejezetből egy kis ízelítő.....

Sajnos másnap indult a gépem Angliába.Ott igen borús az idő így számomra tökéletes helyszín a bujkálásra.Alec-el mostanában eléggé nehezen bírtam,mert nem igazán örült ennek az ötletnek,hiszen akkor mindig távol kell lennünk egymástól.Evvel sajnos én is így voltam.Változtatni nem tudok,így inkább elfogadtam.Másnap igen korán ébredtem és nem volt szívem felkelteni szívszerelmemet.Így gyorsan felvettem egy igen emberinek számított ruhaegyüttest.Ami egy szürke pólót takart egy sötétkék kardigánnal és egy fekete csőnadrággal keresztezve.Amit megkoronáztam egy kis kiegészítővel és egy fehér spotcipővel egybekötve.Megfésüködtem és felkötöttem a hajamat.
Mikor lent reggeliztem,Alec is csatlakozott hozzám egy csók reményében amit megis kapott rögtön.Mondjuk érdekes,hogy sosem érzem nála azt a kívánt bizsergést amit várnék.Inkább elvagyok és úgy érzem megvan mindenem.Igaz sokszor előfordul,hogy rajtakaptuk egymást azon-hogy más társaságát kerestük nem éppen illendő formában,aminek néha hangot is adtunk.Mivel én nem voltam hajlandó lefeküdni Alec-el,így ő is más partnert keresett fel e célból.De én így tök jól érezetem magam.És ezt szerencsémre nyiltan fel is válalljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése